Wat Bella zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten
Klinkt als een goed spelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen
Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Dan klaagt het spel dat ik een pad aan moet leggen, wat ik ook doe maar ze lopen er dan door heen
Begrijpelijk jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik wou toch wel een keer vroeg erin met de wekker morgen weer zo vroeg
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Bella zegt![]()
Doe ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maak er 's een screenshot van de volgende keer dan, want dat heb ik nog nooit gezien!
Wat was de reden voor dat vuurwerkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Jezus dat wijf kan schreeuwen
120 duizend man allemaal opgeblazen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef crv het volgende:
Zo was Basel gisteravond. ben blij dat ik er niet bij was. Waren 120.000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Ohhh Ordinaaiirrrrrquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overburen hebben ruzie
Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd
Ja die snap ik huis vrijquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat je snel dood gazegt ze
Dat mens gaat zelf vreemd
1 aug is nationale feestdag in Zwitserlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat was de reden voor dat vuurwerk?
Hotelquote:
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of ik plaats 5 restrooms, zeggen ze nog dat ze moeten plassen. Ja hallo.![]()
Ja cool he. en niemand die er moeilijk over doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
120 duizend man allemaal opgeblazen?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die je laatst onder een lantaarnpaal zag met een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |