Das heul niet waar...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is trouwens moeilijker een foto van Benny te vinden ZONDER emmer
Kutfilm, dat wel.quote:
quote:
Geweldige films zijn dat.quote:
Inderdaadquote:
quote:
Ik lag in het ziekenhuis na mijn operatie toen MTV net de hele Ringu reeks uitzond. De man naast me komt net binnen in een bed gereden, gaat even meekijken, zie je net eenlijk opengesneden wordenquote:
Heb je de rest ook gezien?quote:
Ja 0 1 en 2quote:
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gezien?
[..]
Ja 0 1 en 2
Ben jij dat.quote:
quote:
Vette shit manquote:
Eerst 1, dan 2, dan 0 kijkenquote:
Oww. Downloadenquote:
Ik vond de ringu versies tien keer toffer. Ring 1 ging nog wel, maar te Amerikaans.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
Hideo Nakata.. Een van de meeste ondergewaardeerde regisseurs te wereld.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de ringu versies tien keer toffer. Ring 1 ging nog wel, maar te Amerikaans.
Ja. Nakata heeft de Japanse versie ook gedaan, zover ik weet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de ringu versies tien keer toffer. Ring 1 ging nog wel, maar te Amerikaans.
Ach kom op, als je die eng vondquote:
quote:
Ja sorry maar een Amerikaanse remake is nogal wiedes Amerikaans.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach kom op, als je die eng vondAl was the Grudge nog erger qua triestheid.
Leek me een saaie film.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand Dark Water gezien? Geweldige film, maar ik miste iets op het einde.
Ze hadden ook kunnen opteren voor een vertaling en meer niet. Maar goed, wat jij grappig vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja sorry maar een Amerikaanse remake is nogal wiedes Amerikaans.
quote:
Of een Feijenoord hooliganquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op die foto doet ie me een beetje denken aan HughGrant
Ik vind het grappig dat jij het raar vond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen opteren voor een vertaling en meer niet. Maar goed, wat jij grappig vindt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn kinderboeken van Guusje Nederhorst zo duur? Ze is toch al dood, scheelt dat geen royalties?
Je kan slechtere opmerkingen op foto's krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op die foto doet ie me een beetje denken aan HughGrant
Ze is/was bekend... en dan kan je meer geld vragenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn kinderboeken van Guusje Nederhorst zo duur? Ze is toch al dood, scheelt dat geen royalties?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef iBenny het volgende:
Patrique, doe maar niet meer dat plaatje posten
Ah, op die manier. Ik schrok me net de tyfus in de winkel. Schijnbaar vindt men dat ze op doden nog extra geld mogen vragen of zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is/was bekend... en dan kan je meer geld vragen
Het is heul ergquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik schrok me net de tyfus in de winkel. Schijnbaar vindt men dat ze op doden nog extra geld mogen vragen of zo.
Ik was in de boekenwinkel, het enige wat je daar aan speelgoed ziet is rupsje nooitgenoeg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heul erg
Ook als je kijkt naar de prijzen van dat speelgoed
patrique is nu bezig er een ava van te brouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef iBenny het volgende:
Patrique, doe maar niet meer dat plaatje posten
Met liefde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
En Bella... zou jij ook die plaatjes niet meer terug willen halen telkens?
bedankt
Dat is het grote probleem van internetquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en Benny, je bent op het internet. Wat je erop zet kan altijd terugkomen.
Benny bedoelt Woezel en Pip speelgoed denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was in de boekenwinkel, het enige wat je daar aan speelgoed ziet is rupsje nooitgenoeg.
Ik zit er nog niet zo inquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny bedoelt Woezel en Pip speelgoed denk ik
En als je echt leuke boekjes wilt voor kindjes: Gonnie en Gijsje![]()
Haha, serieus even lekker geneukt, ja?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wat kan een vluggertje toch lekker zijn, zo voor het eten
ja jaloersquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, serieus even lekker geneukt, ja?
Ja, je idee van een vluggertje was te goed.quote:
Dat snap ik...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en Benny, je bent op het internet. Wat je erop zet kan altijd terugkomen.
ben je al klaar met je vluggertje, of moet je nog?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je idee van een vluggertje was te goed.
dan moet je een chick zoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, heb ook wel zin om te neuken nu.
Maar ik vind Woezel en Pip boekjes helemaal niet zo duur op bol.com?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Als alles goed is komt mijn eten om 19:00 uur.
Toch maar Beren besteld.... kipsate met patat
Je kent c_a toch ondertussen wel, die laat geen kans onbenutquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, serieus even lekker geneukt, ja?
kapsalon? Of gewoon patat en de shoarma ernaastquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ik zit te wachten op mijn patat shoarma
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:46 schreef crv het volgende:
[..]
Je kent c_a toch ondertussen wel, die laat geen kans onbenut
Een vluchtertje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Als alles goed is komt mijn eten om 19:00 uur.
Toch maar Beren besteld.... kipsate met patat
Haha, echt hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:46 schreef crv het volgende:
[..]
Je kent c_a toch ondertussen wel, die laat geen kans onbenut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |