Poe, 27 foto's... Wellicht is een wat strengere selectie alvast de eerste tip?

Niet alleen omdat ze nooit alle 27 ontzettend goed kunnen zijn, maar ook omdat zo'n groot aantal foto's niet echt uitnodigt om commentaar te geven... Een strengere selectie moet prima mogelijk zijn, want er zitten aardig wat 'kiekjes' tussen, zoals 18 t/m 21 die allemaal gewoon niet zo interessant zijn. Sowieso zou ik in een serie over Londen geen foto's plaatsen die overal wel genomen hadden kunnen zijn, zoals de Porsche. Natuurlijk is het een leuke auto en is de foto ook nog eens goed gelukt (mooi meegesleept), maar echt Londen is het niet.
Uitschieters zijn wat mij betreft #8, #12 en #26. Bij #12 is het wel jammer dat die vent zo centraal in je compositie staat, maar ik vind het wel een typisch beeld dat echt Londen uitstraalt. Die compositie is in #26 al een stuk fraaier, mooie scherptediepte ook hier en goed scherp op de vrouw die je ook scherp zou willen zien. Leuk ook om te zien hoe iedereen op die trap druk is met wat anders.
Wel verdienen een hoop foto's nog een beetje nabewerking denk ik. Als 'dreigend' zou ik overigens geen enkele foto willen classificeren...
Edit: Oh, het dat meeslepen bij de Porsche is ook achteraf gedaan natuurlijk. Je ziet een soort ghost-effect.