abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:18:15 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84737849
Toch? O-)
Confidence through competence
pi_84737868
Ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf
Ik heb voor het eerst buiten hardgelopen
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo :D
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
pi_84737990
club sandwich was lekker :9 en nu ga ik lekker verder aanlummelen, heerlijk O+ (wel nog in flinke wandelpas naar t dorp heen en weer geweest. de mr was in de keuken bezig dus ik ben lekker even alleen geweest. 3 km incl appie en nog een winkel in 35 minuutjes vond ik wel ok) Morgen weer hardlopen maar mijn schoenen worden morgen bezorgd dus ga pas 's avonds denk ik.

Oh ja en de wortelcake ruikt zalig! :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84738010
schaamtegevoelens sarabi? hoezo? je bent goed bezig en je hoeft je niets aan te trekken van andere mensen hoor.

Bovendien zijn andere mensen altijd véél minder met je bezig dan je denkt, hoe vaak denk jij nou echt na bij vreemden die je tegenkomt? ik zelden. Zo boeiend vind ik andere mensen nou ook weer niet en ik neem aan dat t gros van de mensen zo denkt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:27:43 #5
55709 Stereotomy
pi_84738070
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo :D
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt? *) Hun probleem, dunkt mij. :7
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:28:12 #6
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84738086
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Wees trots op jezelf! Ik heb ook wel eens hardgelopen en een groepje jongens gehad dat riep ''hee dat moet je vaker doen!'' maar daar moet je boven staan, je doet het voor jezelf toch? Niet voor de buitenwereld, en het is goed dat je actief bent :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:28:25 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_84738092
de eerste tomaatje van dit jaar uit eigen geplukt.
zijn wel kleiner dan afgelopen jaren.

en zo even de plaatselijke middenstand sponseren.
even bij de Mongool/Chinees eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:30:43 #8
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_84738152
Net 8 km gelopen door het natuurgebied de Bernisse hier in de omgeving :). Ongeveer 1 uur en 40 minuten over gedaan. Vond het best goed voor een eerste keer na een hele lange tijd weer het wandelen op pakken. (gemiddeld 4.7 km/h net uitgerekend).
pi_84738206
activiteit alom weer dus, en dat voor een luie zondag :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:33:55 #10
55709 Stereotomy
pi_84738230
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef z80 het volgende:
de eerste tomaatje van dit jaar uit eigen geplukt.
zijn wel kleiner dan afgelopen jaren.

en zo even de plaatselijke middenstand sponseren.
even bij de Mongool/Chinees eten.

Foto's van de mongool! Hier even verderop is er ook een mongool. Je moet het vlees dan op zwaarden spiesen die dan gegrild worden. :')
pi_84738283
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt? *) Hun probleem, dunkt mij. :7
Mijn vriend liep naast me dus dat zal wel meevallen :D
En ik weet dat anderen waarschijnlijk niet met mij bezig zijn maar toch was het wel even een drempel.
Ben blij dat ik het gedaan heb *O* maar over een paar dagen weer lekker thuis op de loopband
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:41:29 #12
55709 Stereotomy
pi_84738434
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor: als ik ergens ben met veel mensen heb ik altijd het idee dat mensen naar me kijken. Maar de werkelijkheid is natuurlijk dat mensen dat ueberhaupt niet doen óf dat ze zo druk zijn met zichzelf dat ze geen tijd hebben om te kijken. :D
pi_84738498
goed dat je het gedaan hebt hoor :) en lekker ook toch in de buitenlucht? wel ff wennen als je alleen de loopband doet. (ik ging vorig jaar kerst een keer op de loopband in t hotel in berlijn en daar kon ik ineens veel makkelijker lopen. ja geen pad zoeken, rare stoeptegels, wind of regen, dat scheelde echt :D dus andersom zal zeker even raar zijn ja.

Heb je zelf een loopband? Deze winter neem ik wel een 10rittenkaart voor de sportschool, als het dan eens echt heel koud is of heel glad kan ik gewoon daar mijn stukje rennen. Ik vond het verder wel lekker in de winter en in de sneeuw :) (geeft een heel raar gezond gevoel dan buiten hard aan t werk zijn :D)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84738593
Ik heb zelf inderdaad een loopband :Y erg duur maar heb het geld er zeker wel uitgelopen :D
Moest heel erg wennen om inderdaad te kijken waar ik mijn voeten neerzet, maar ook wel weer leuk om naar paardjes in de wei te kunnen kijken :D
pi_84738595
Mijn Japanse wijnbessen zijn klaar O+ Nouja, deels dan, maar lékker! O+

En de laatste keer dat ikhardliep riep er iemand: niet te hard hè? :+
Toen was ik paars aan het puffen :D 't was veel te heet en ik was al 35 minuten bezig _O-
pi_84738663
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zelf inderdaad een loopband :Y erg duur maar heb het geld er zeker wel uitgelopen :D
Moest heel erg wennen om inderdaad te kijken waar ik mijn voeten neerzet, maar ook wel weer leuk om naar paardjes in de wei te kunnen kijken :D
die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hier :P

en om je heen kijken is idd leuk :) In het begin was ik alleen aan het volhouden :') maar tegenwoordig loop ik idd lekker om mij heen te kijken met lopen. Loop vaak door t bos, das leuk. Langs weilanden, ook leuk allemaal koeien en paarden en ook ganzen :D en kom door een hele dure wijk met allemaal grote huizen enzo dus daar kan je ook leuk kijken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84738674
Japanse wijnbessen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84738762
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hier :P

en om je heen kijken is idd leuk :) In het begin was ik alleen aan het volhouden :') maar tegenwoordig loop ik idd lekker om mij heen te kijken met lopen. Loop vaak door t bos, das leuk. Langs weilanden, ook leuk allemaal koeien en paarden en ook ganzen :D en kom door een hele dure wijk met allemaal grote huizen enzo dus daar kan je ook leuk kijken.
Klinkt goed O+ ben nu bij mijn vriend en hier is de omgeving wel mooi
Bij mij zou ik nog niet echt weten waar ik fijn buiten kan lopen....
pi_84738790

jummie!
pi_84738801
Vorige keer liep ik een keer 's ochtends vroeg langs het huis met de ganzen alleen dat was ik even vergeten. Schrok mij dood toen die beesten ineens al gakkend kwamen aanrennen (waakganzen , handige beesten) .. :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84738819
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]

jummie!
oeh ziet er lekker uit. en wat maak je ermee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:55:01 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_84738884
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Vorige keer liep ik een keer 's ochtends vroeg langs het huis met de ganzen alleen dat was ik even vergeten. Schrok mij dood toen die beesten ineens al gakkend kwamen aanrennen (waakganzen , handige beesten) .. :D
Meteen een reden om even aan je sprinten te werken.
pi_84738889
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oeh ziet er lekker uit. en wat maak je ermee?
Niks :P Ik eet ze op :)
Ze zijn zoet/zuur en lijken op frambozen, maar dan kleiner en iets zuurder. En zó fris en lekker :9
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 augustus 2010 @ 15:56:29 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84738924
Tijd voor rooiboschthee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84738950
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
Tijd voor rooiboschthee.
Neh, groene hier, met citroen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo