Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf
Ik heb voor het eerst buiten hardgelopen
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
Wees trots op jezelf! Ik heb ook wel eens hardgelopen en een groepje jongens gehad dat riep ''hee dat moet je vaker doen!'' maar daar moet je boven staan, je doet het voor jezelf toch? Niet voor de buitenwereld, en het is goed dat je actief bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf
Ik heb voor het eerst buiten hardgelopen
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef z80 het volgende:
de eerste tomaatje van dit jaar uit eigen geplukt.
zijn wel kleiner dan afgelopen jaren.
en zo even de plaatselijke middenstand sponseren.
even bij de Mongool/Chinees eten.
Mijn vriend liep naast me dus dat zal wel meevallenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt?Hun probleem, dunkt mij.
die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hierquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zelf inderdaad een loopbanderg duur maar heb het geld er zeker wel uitgelopen
Moest heel erg wennen om inderdaad te kijken waar ik mijn voeten neerzet, maar ook wel weer leuk om naar paardjes in de wei te kunnen kijken
Klinkt goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hier
en om je heen kijken is idd leukIn het begin was ik alleen aan het volhouden
maar tegenwoordig loop ik idd lekker om mij heen te kijken met lopen. Loop vaak door t bos, das leuk. Langs weilanden, ook leuk allemaal koeien en paarden en ook ganzen
en kom door een hele dure wijk met allemaal grote huizen enzo dus daar kan je ook leuk kijken.
Meteen een reden om even aan je sprinten te werken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Vorige keer liep ik een keer 's ochtends vroeg langs het huis met de ganzen alleen dat was ik even vergeten. Schrok mij dood toen die beesten ineens al gakkend kwamen aanrennen (waakganzen , handige beesten) ..
Niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh ziet er lekker uit. en wat maak je ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |