zoiets graag wel na het douchenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Rifoki het volgende:
"Ik heb nog wat poeprestjes laten hangen, zou jij die oraal willen verwijderen?" is wellicht minder platvloers.
Of: "Rim jij of rim ik?"
eerste keer dat ik het deed was ik dus flink dronken maar zo'n klein roze sterretje met je tong penetreren is toch een genot zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik hou er wel van... Je bent een asslover of niet. Krijgen boeit me niet, maar geven... met alle liefde.
Al moet ik zeggen dat ik de eerste keer dat een meisje me begon te likken ik wel zoiets had van: you nasty bitch. En da's alles wat ik vraag van je. Dat je een vuige slet bent als het er op aankomt![]()
Om in te K-N-I-J-P-E-N..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
eerste keer dat ik het deed was ik dus flink dronken maar zo'n klein roze sterretje met je tong penetreren is toch een genot zeg
en mannen die zeggen: "wat een lekkere kont heeft die meid"
waarna ik zeg ja daar wil ik mijn lul of tong wel insteken...
dat vinden ze smerig...waarvoor geil je anders op een mooi kontje
En ik vind mensen die het wel doen smerig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om in te K-N-I-J-P-E-N..![]()
Ik vind mensen die tegen anale seks zijn eigenlijk nogal preuts.
haha ja dat dus..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen hier negatief er over .... maar toch 30 stemmen dat het lekker is.....![]()
Anonieme fokkers....
Amen, brother. Ik doe het ook wel eens... als ik übergeil ben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik hou er wel van... Je bent een asslover of niet. Krijgen boeit me niet, maar geven... met alle liefde.
Bah,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Amen, brother. Ik doe het ook wel eens... als ik übergeil ben.
PS: vrouwen mogen me vrijblijvend PM'en.
Hierbij ben ik dus niet anoniem. Ik ben een gever, ontvangen doet voor mij niet zo heel veel. Ik deed het de eerste keer ook onder de invloed van alcohol, maar als ik zie hoe m'n schatje ervan geniet vind ik het niet erg om hem er af en toe mee te verrassen. Idd zeer ckers een schone sla voordat ik ga tossen. Dat ruik je anders echt welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen hier negatief er over .... maar toch 30 stemmen dat het lekker is.....![]()
Anonieme fokkers....
Als ik een lekkere ass voor me heb ben ik ubergeil. Hier met dat ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Amen, brother. Ik doe het ook wel eens... als ik übergeil ben.
PS: vrouwen mogen me vrijblijvend PM'en.
heb je serieus dat al een keer mee gemaakt jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Tiger-Lilly het volgende:
[..]
Hierbij ben ik dus niet anoniem. Ik ben een gever, ontvangen doet voor mij niet zo heel veel. Ik deed het de eerste keer ook onder de invloed van alcohol, maar als ik zie hoe m'n schatje ervan geniet vind ik het niet erg om hem er af en toe mee te verrassen. Idd zeer ckers een schone sla voordat ik ga tossen. Dat proef je anders echt wel
Ik moest lollen. Het was was maar 1x hoor dat het minder fris en fruitig rook, en het was ook nog niet langgeleden sinds hij gedoucht had. Misschien een hardnekkige scheet, of zo. Had ik iets geproefd was ik idd daar nooit meer te vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
heb je serieus dat al een keer mee gemaakt ja
ik heb nog nooit last van rare geurtjes of smaakjes gehad tijdens rimmen.
wel een keer toen ik een meid befte dat ik haar reet rook, dat was goor....
valt me wel op dat jij de enige vrouw bent die reageerd mary
Bwehehe, benieuwd wat mijn vriendin dan heeft gestemdquote:Er is al vanaf ip *.*.*.* gestemd in deze poll
valt dat niet te achterhalen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bwehehe, benieuwd wat mijn vriendin dan heeft gestemd
Ik word er ook echt geil van. Mijn vriend zegt zelfs dat mijn clit meteen groeit als hij mijn kontje likt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:28 schreef Seven. het volgende:
Ik ben hier ook grote fan van. Al is mij nog nooit gevraagd om het zelf te doen bij iemand anders.
En jij denkt dat ik daar zoveel moeite voor ga/wil doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:30 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
valt dat niet te achterhalen?
histroy browser
en wat was het antwoord dan of laat je je verrassenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar zoveel moeite voor ga/wil doen?
Als ik het wil weten vraag ik het haar gewoon, daarvoor hoef ik geen controlerende praktijken er op na te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |