Mijn eerste rim/baf ervaring is toch al weer lang geleden.
ik was toen 19 en mijn toenmalige vriendin 16 en allebei volop in de experimenteer fase.
na een zwoele nacht met veel alcohol in de discotheek belanden we thuis op bed en toen ik gepijpt werd vroeg ik of ze iets eronder wou likken, doelende op mijn ballen.
voordat ik het wist gleed haar tong over mijn anus heen en even later ging ze er met haar tong in.
een toch wel heel erg geile ervaring die ik daarna bij haar ook uitvoerde.
het stonk en smaakte niet naar poep, je eerste angst, maar het was best lekker om met je tong in zo'n klein strak gaatje te friemelen.
nadien werd dat ritueel nog wel eens vaker uitgevoerd en ook nuchter was het zeer geil.
een hele tijd die ervaring niet meer gehad, durfde het niet altijd te vragen en sommige lieten blijken het goor te vinden.
heb het zelf nog wel eens gedaan bij een meid die een te lekker kontje had en die ook supergeil werd van rimmen.
tot enige tijd geleden weer, een soort van fuckbuddy die ik weer eens tegenkwam in het cafe en we bij mij thuis in bed belanden.
aangezien ik geen relatie met der wou en aangeschoten was gewoon gevraagd of ze mijn anus niet wou likken
(als iemand een manier heeft om dat op een niet zo platvoerse manier te vragen...tips aub)
Ook deze meid stak zonder gemekker haar tong in mijn aarsje en begon mijn salade te mixen.
is dit de nieuwe manier van unisex beffen waar zowel man als vrouw van gaan genieten en waarbij we over een tijdje op een verjaardag rimtechnieken gaan bespreken?
heerlijk.
Poll: rimmen•
Rimmen is heerlijk•
Alleen als ontvangende partij heerlijk•
Gadverdamme, nooit niet•
Keer gedaan en vond het niks•
Alleen als gevende partijTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier