Ik vind de originele van Dog Days erg tof en ook Rabbit Heart! De nieuwe versie van Dog days vond ik maar niets. Ook Drumming Song vind ik prima. Toch denk ik dat de clips wel wat meer kunnen brengen. Deze clip heeft goede stukken, maar ik hoop eigenlijk haar volgende track 'only for a night' wordt en dan met een sterke clip. Want die tekst doet me altijd wel wat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de clips nooit zo goed. Ik kijk ze liever helemaal niet
ik had dat vooral bij Rock Werchter. Ik vond de show geweldig, maar als je 'm terug kijkt op Youtube denk je.. "oeh.." Ze kan briljant live zingen maar dan moet ze eigenlijk gewoon rustig achter de Micro staan, maar meestal springt en danst ze van hot naar herquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Cd
Live![]()
Live maar dan zien op tv of horen op Mp3Jaiks.
Bij dat laatste heb ik vaak zoiets van "Huh? Was dat nou VALS?!"
Op de 1 of andere manier komt ze live op tv niet over bij mij.
Dat kan heel goed. Ze zingt wel eens wat valsquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Cd
Live![]()
Live maar dan zien op tv of horen op Mp3Jaiks.
Bij dat laatste heb ik vaak zoiets van "Huh? Was dat nou VALS?!"
Op de 1 of andere manier komt ze live op tv niet over bij mij.
Ja, erg goed voorbeeldquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:43 schreef Fabss het volgende:
[..]
ik had dat vooral bij Rock Werchter. Ik vond de show geweldig, maar als je 'm terug kijkt op Youtube denk je.. "oeh.." Ze kan briljant live zingen maar dan moet ze eigenlijk gewoon rustig achter de Micro staan, maar meestal springt en danst ze van hot naar her![]()
Nou ja en nee. 3-4 goede nummers zonder soundcheck gedoe is toch er prettig als je geen kaartje hebt voor het echte concertquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
ja vond t ook wel leuk, maar heel veel meer dan een veredelde soundcheck was 't niet echt
Misschien moet je dit maar eens liken..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het beide geen sterke performances. Wilde ze liken op facebook zodat de rest met wie ik ga naar paradiso haar eens kon zien... maar toch maar niet gedaan omdat ik vrees dat de helft afhaakt als ze dat horen
Zo dan, dat is betere koek ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:17 schreef Fabss het volgende:
Er zijn nog 2 nummers, maar die zijn niet 'zichtbaar' voor ons land.snap daar het nut niet van.
Maar damn! Hier is ze echt briljant live![]()
Ja he?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind cosmic love altijd zo mooi van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |