Bullshit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus. Voor de prijs van een ticket in de hmh had ik 2 tickets in paradiso.
jaquote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat was het weer mooi(behalve dan dat.. ding wat ze aan het in het begin
)
Dat vond ik juist heel ceremonieel gaaf. Net een sekte. En dan dat wapperen als een grote zwarte vogel!quote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat was het weer mooi(behalve dan dat.. ding wat ze aan het in het begin
)
Mooi! Cosmic Love heeft toch wel een van de mooiste outro's ooitquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef Xan21 het volgende:
preview van Mtv UNPLUGGED
http://www.mtv.co.uk/show(...)florence-the-machine
Veel plezierquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geweldig, meteen Youtube downloader even aangeslingerd
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond er echter in Paradiso wel ENORM veel galm op de microfoon zitten. Dat was niet aleen de akoestiek in de kerk
Ik vind het gekunsteld. Waar ze voorheen een mooie, lange uithaal maakte, doet ze nu dat truukje. Voor mij een teken dat ze het niet meer kan wat ze voorheen deed ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Xan21 het volgende:
Shot gun vibrato, die vind ik juist geweldig bij haar nu, hij is zo heftig vooral bij de laatste twee nrs was het echt waanzinnig. Zat ook geen slechte noot tussen zoals ze vroeger nogal vaker de bocht uitvloog was het hier zeer beheerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |