Verschrikkelijk, geen reden meer om de radio doordeweeks 's ochtends op 3fm te zetten dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:19 schreef gerbenp het volgende:
10-12u Domien Verschuuren met @Work voor BNN (ma t/m vr)
Ik vind het beter bij Radio 2 passen... maar daar hebben ze rond die tijd al de Gouden Uren natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arbeidsvitaminen gaat naar Radio 5??? WTF??? Je best beluisterde programma naar zo'n zender moven... Ongelooflijk.
Goeie reclame, vooral met incidenten zoals in de TTquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:36 schreef broer het volgende:
Voor de mensen die de nieuwe programmering verschrikkelijk vinden: [KXRadio #18] Waar ook wel es een stilte valt
Ik schuif alle TT-verantwoordelijkheid af op Roel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Goeie reclame, vooral met incidenten zoals in de TT
Onbegrijpelijk idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom wordt Claudia niet van de zender getrapt?
Die reactie eronder van 10.59quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, er schijnt niet heel veel te veranderen volgens de heer Verschuuren.
http://www.domieniswakker.nl/page/weblog/3FM/%40Work/153758/
Mooi stukje ja, mee eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:13 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs de zondag is compleet verkloot nu die Miranda al vanaf 22:00 is te horen. Ze zijn compleet de weg kwijt daar bij 3FM. Kwaliteit producers gooien ze eruit. Zo'n Kevin Moens ook. Loopt al dik 10(!) jaar rond bij 3FM en weet nu nog niet hoe zien toekomst eruit zal zijn. Maricha hetzelfde verhaal natuurlijk.
Een top DJ als Rudy zal met een beetje pech nooit meer te horen zijn op 3FM. Waarom ook loyaal zijn richting de mensen die er jaren rondlopen? @work ook. Wat een kud naam. Als het qua format gelijk blijft aan die van de AV dan wil ik nog wel eens een poging wagen, maar ik ben niet echt een liefhebber van de heer Verschuuren. Maar wel natuurlijk gefeliciteerd met de kans![]()
Het zal een prima jongen zijn hoor, maar ik vind ook dat hij een 538 sound heeft. "regent het bij jou nu ook? Twitter het dan naar @domien ! " en nog meer van dat soort flauwekul. Bespaar mij dat, ajb. Zal wel een paar keer gaan luisteren en misschien valt het mee. Zo niet, dan kan de radio nog later aan..
Veenstra riep nog dat het wel mee zou vallen. Nou, ik vind het niet meevallen hoor. Beelen zit er ook nog steeds. Minder Stenders, nog steeds Bart A en waarom bestaat de Mega top 50 nou nog steeds? Nee, ik vrees toch dat het voor mij een stuk minder 3FM zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |