't Is net de demo van een demo van een demo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
^^ goedkope rommel is het. Dat die plaat Megahit is geweest.. Onbegrijpelijk.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
och, t gaat. beetje de sundayafternoonblues
Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is net de demo van een demo van een demo.
de samenvattingquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef gerbenp het volgende:
Heeft iemand nog de volledige webcam opname van Ekstra Weekend van 5 september 2008 (studio uitval)
Alle uren graag, uur 1, 2 en 3.
Sirolf, jij toevallig?
Ja, maar ik wil 'm in z'n geheel. geen samenvatting.quote:
Denk je soms dat ik 43 terabyte aan opslagruimte heb ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef gerbenp het volgende:
Heeft iemand nog de volledige webcam opname van Ekstra Weekend van 5 september 2008 (studio uitval)
Alle uren graag, uur 1, 2 en 3.
Sirolf, jij toevallig?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik 43 terabyte aan opslagruimte heb ofzo?
Die dingen gooi ik toch echt weg na 1 a 2 weken.
Welke Joey? heb ik iets gemist?quote:RT @wijnandes: @Miranda3fm is op vakantie! Vanavond samen met Joey invalradio op #3fm, vanaf een uurtje of 11
Domien heeft dat al eens gedaan hoor, maar dan in de vorm van aftellen tot het nieuwe jaar in de 3FM studio.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb toch eens een idee voor Domien met de oud en nieuw klok. Ze deden daar vroeger altijd tijdmeldingen.. Geen idee om hem het te laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |