Als ik uitgeloot wordt in Groningen (kans is zeer groot) ga ik volgend jaar in Utrecht studeren en wil ik dit jaar de uitweek lopen. Nu staat er echter op de site bij de FAQ:
quote:
"13. Kan ik ook meedoen aan de UIT als ik niet in Utrecht ga studeren, maar hier wel een studentenleven wil beginnen?
Het is alleen mogelijk is deel te nemen aan de UIT als je gaat studeren aan één van de deelnemende Utrechtse onderwijsinstellingen. De Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht zijn de opdrachtgevers voor de UIT en daarnaast werken ook Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, Universiteit voor de Humanistiek, Marnix Academie, Katholieke Theologische Universiteit en Hogeschool Fysiotherapie Thim van der Laan mee.
Zij organiseren en financieren de UIT en daarom is deze dus alleen toegankelijk voor hun eigen studenten. Als jouw instelling niet bij bovengenoemde instellingen staat, kun je dus helaas niet deelnemen aan de UIT."
Nu vroeg ik me in hoeverre ze dit kunnen controleren. Bij het registreren wordt wel naar een IBG corr. nummer gevraagd, maar zouden ze deze gegevens van 3000 mensen echt bij de IBG opvragen? Momenteel sta ik alleen ingeschreven bij de RUG (in studielink). Volgens mij krijg je gewoon een toegangsbewijs opgestuurd nadat je betaald hebt. Denken jullie dat ik me gewoon kan aanmelden voor de UITweek van dit jaar?