Verplicht een duet zingen met die bakker in de finalequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb (vrijwel) niks met opera, maar ik kreeg hier gewoon kippenvel van![]()
Gaby is mijn favoriet tot nu toe![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verplicht een duet zingen met die bakker in de finale
Zo dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond eigenlijk niet dat ze enorm goed was. Ja, het was aandoenlijk, en ik zat ook mee te genieten, maar qua stem denk ik dat ze enorm gebaat zou zijn bij een paar goede lessen. Het was duidelijk te horen dat ze al een hele tijd weinig gezongen had.
Inderdaad, gek genoeg horen maar weinig mensen het...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond eigenlijk niet dat ze enorm goed was. Ja, het was aandoenlijk, en ik zat ook mee te genieten, maar qua stem denk ik dat ze enorm gebaat zou zijn bij een paar goede lessen. Het was duidelijk te horen dat ze al een hele tijd weinig gezongen had.
Ik zeg niet voor niets dat ze de schroom van zich af moet gooien...quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, gek genoeg horen maar weinig mensen het...
misschien heb je dan eh... niet zo'n goeie smaak? als je altijd voornamelijk de mensen die t net niet redden het leukste vindt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef UltraR het volgende:
En m'n favoriet ligt er weer uit... Romy flashbacks all the way.
Blijkbaar mag het gewoon niet zo zijn voor me. M'n interesse is hiermee iig weer tot dramatische waarden gekelderd. Ik snap simpelweg niet hoe dit niet door kan gaan. Zie dat enthousiasme van publiek én jury bij haar auditie, en nu zonder nog een seconde aandacht weg gebonjourd.
Belachelijk. Nou ja, de buikspreker dan maar. Maar ik baal echt flink. Er is nog maar weinig wat me echt aanspreekt over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |