Ik heb niet gekeken of geluisterd, en Mart Smeets, is voor mij de zoveelste verslaggever. Niks bijzonders...quote:
Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:24 schreef Ereinion het volgende:
In een ver verleden een goede commentator. Tegenwoordig cynisch, slecht geïnformeerd en ongeïnteresseerd. Genant dat de NOS niemand kan vinden die beter is.
quote:
Iemand met zo'n staat van dienst gooi niet zomaar eruit natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:24 schreef Ereinion het volgende:
In een ver verleden een goede commentator. Tegenwoordig cynisch, slecht geïnformeerd en ongeïnteresseerd. Genant dat de NOS niemand kan vinden die beter is.
Dan laat je hem lekker programma's om het wielrennen presenteren zoals de avondetappe, of interviews doen met Armstrong. Dat kan hij wel. Commentaar geven bij een wedstrijd is vooral een vak, waar je hard voor moet werken om top in te zijn. Smeets schuift 's middags aan en kijkt dan nog eens welke koers hij eigenlijk moet verslaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Iemand met zo'n staat van dienst gooi niet zomaar eruit natuurlijk
Hockey sletjes bedoelde je ?quote:
Ga door zei Ria Visser, net als gerard Kemkersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En een ego ter grootte van Mt Kilimanjaro
Heldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:33 schreef horstjan het volgende:
We liepen over de Botermarkt in Haarlem, toen er ineens een rijzig figuur opdook tussen de marktkraampjes. Dat is Mart Smeets, zei ik halfluid.
Jawel, zei mijn vrouw en begroette hem. Mart knikte haar vriendelijk terug maar mij herkende hij niet.
Als je zo naast hem staat is hij wel groot hoor zei ik gekscherend. Het lijkt Klaas van Kieten wel!
Wie is Klaas van Kieten dan wel? Vroeg mijn Ria.
Volgens de legende was Klaas van Kieten een norse reus uit Spaarnwoude, hij woonde in het oude kerkje met de stompe toren bij de boerderij van Thijs en hij kon in 3 stappen over de Mooie Nel naar Haarlem via die eilandjes die hij daar zelf met de hand heeft neergelegd.
Nou, nooit van gehoord, zei ze en vervolgt; Mart is eigenlijk wel vriendelijk hoor! Hij is alleen zo gehaast als hij bij ons is. Waar? Vraag ik verbaast. Op mijn werk, antwoordde ze.
Bij die wijven kan zelfs Jan Joost nog scoren idd, geloof ik meteen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |