Goh... dat had ik nou nooit verwacht. Lastig hoor doktertje spelen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef starla het volgende:
[..]
Klik
Ik schat op centrale pontine myelinolyse bij een snel ontstane hypernatriemie door excessief zweten.
ja dat dus. De geflecteerde polsen zetten me op het verkeerde beenquote:
Nee, (nog) niet. Er was ook nog een andere kandidaat, een Rus, die is wel overleden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef Repeat het volgende:
Is ie daar dood dan?
Google leert mij dat je bij decorticatie toch wel flexie in de ellebogen hebt. Dat dus
Sommige mensen snappen gewoon niet hoe gevaarlijk het kan zijn. Net zoals toen die student uit Groningen die 7 liter water achter elkaar moest drinkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef intoxicated het volgende:
Waarom zou een gezond mens überhaupt zo lang in zo'n hete sauna gaan zitten
Wel pijnlijk dat juist Groningen (quote:
De kip was vast goedkoop! Toevallig ook kippensoep in de aanbieding?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef intoxicated het volgende:
Als je er zo eens over nadenkt is het eigenlijk best raar dat het dagmenu in dit verder fantastische ziekenhuis onder andere bestaat uit:
Maandag - Kipkerrie kroket
Dinsdag - Quiche
Woensdag - Kipknots met pindasaus
Donderdag - Gebakken inktvisringen
Vrijdag - Kipsate
Willen ze het personeel dood hebben ofzo?
Zodra je 1 reactie hier neerzet staat het in de MyAt hè!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef intoxicated het volgende:
Je zou het haast denken hè?![]()
Lees jij hier trouwens fulltime actief mee oid?
Want?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef intoxicated het volgende:
In alle andere opzichten trouwens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |