quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:33 schreef Honeymooner het volgende:
Weet er iemand nog een leuk cadeau/gadget voor een dermatoloog en een neuroloog in spé?
Voor hun buluitreiking zeg maar..
Die is eigenlijk wel tof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Pluizel het volgende:
een anatomiemodel natuurlijk!
http://www.anatomieshop.nl/
en dan vooral deze
http://www.anatomieshop.nl/nl/shop/mens/?nProductID=208107
Doorgaans kan je hele goede anatomie-modellen krijgen voor 15 euro jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel tof!
Ik wil het, of zijn het een enorm pauperding zijn?
Johquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:59 schreef EricT het volgende:
[..]
Doorgaans kan je hele goede anatomie-modellen krijgen voor 15 euro ja
Leg eens uit hoe dat te werk gaat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef DDM het volgende:
Gewoon gratis regelen via de farmaceutische industrie. Door zo een heerlijke artsenbezoekster met rokje
Voor jou nog niet echt toegankelijk als (eerstejaars) student. Je komt er pas echt mee in aanraking als co-assisent en arts zelf. Dan ben je natuurlijk ook veel interessanterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef madmaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dat te werk gaat?
Lijkt me een lucratief marktplaats handeltje!
Lol ja. Maar dat is alleen maar voor de snijzaal, voor de rest van het onderwijs kregen we wel gewoon van de afdelingen handschoenen. Vandaar ook dat die ene doos dat ik in het eerste jaar nu na 3 jaar nog steeds zo goed als vol zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Moeten jullie je eigen handschoenen kopen?
Lol wtfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:06 schreef Pluizel het volgende:
We kregen een patiënt doorgestuurd van een reumatoloog uit assen. "ja ze is bekend bij jullie dus ze komt NU naar jullie toe in een ambulance"
Huisarts had haar verdacht van arteriitis temporalis, en doorgestuurd naar de reumatoloog, en vond het prima om dat pas over 6 weken te laten plaatsvinden. reumatoloog heeft een beetje bloed geprikt en op haar voorhoofd geklopt, en de volgende verwijsbrief meegestuurd
"Op grond van het klinisch beeld is een arteriitis temporalis niet erg waarschijnlijk. gezien verhoogde ontstekingswaardes in het lab graag verdere analyse.
Beleid: als het toch arteriiitis temporalis is, dan prednisolon + insuline."
quote:Beleid: als het toch arteriiitis temporalis is, dan prednisolon + insuline.
Zo'n schatje wou me het boek "De Cardiologie Vereenvoudigd" geven. En bedankt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef DDM het volgende:
Gewoon gratis regelen via de farmaceutische industrie. Door zo een heerlijke artsenbezoekster met rokje
CGT of SSRI's.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef Dzjonka het volgende:
heeft iemand een goede psychiatrie co-schap samenvatting toevallig? Of sites die daarvoor handig zijn?
Dat is ook wat ik weet.... ben alleen bang dat ze toch nog net iets anders in dat halve uur examen gaan vragenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:14 schreef iofn het volgende:
[..]
CGT of SSRI's.
Dat is alles wat je moet weten.
Vergeet de ECT niet hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:14 schreef iofn het volgende:
[..]
CGT of SSRI's.
Dat is alles wat je moet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |