abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84695503
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 39

01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_84695507
Mijn laatste post:

Willow, dat heb je mooi gedaan!! :D

Stef en Ivan kunnen staan lees ik! *O*

Lily, wat fijn om te lezen dat Leah zo'n lief en tevreden meisje is! O+
pi_84695573
Timo is morgen al jarig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84695614
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
Timo is morgen al jarig!
Ik zag het net ook en schrok er ook wat van. Dat kan toch helemaal nog niet :o
pi_84696368
Timo, morgen al jarig! Neee...De tijd gaat te snel...

O, en kon de huisarts ons gisteren niet vertellen wat de plekjes op Driekus zijn wang zijn, inmiddels kunnen we het zelf wel. Een heerlijk virus! Dat na neus, luchtwegen en mijn tong (afte van heb ik jou daar) nu Driekus zijn ogen te pakken heeft. Ze zitten helemaal dichtgeplakt. Hij zit nu in bad, hopelijk krijgen we het dan een beetje open.
En het vervelende, een virus, daar kunnen ze ook nog eens niets aan doen, moet vanzelf overgaan. Dus dan maar niet zwemmen dit weekend, jammer...

Ik ga even het vorige topic lezen :W
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84696864
Zo, extra schermpje erbij, kan ik eens even fatsoenlijk reageren. (Ik doe een Incantrixje ;) )

Claudia, normaal pak ik ook altijd een slab, maar dit keer had Driekus de eerste knoei actie al voor elkaar voor ik de slab omhad. En aangezien ie alleen een witte romper aan had, ach..laat maar zitten dacht ik toen. Die romper wordt toch wel schoon.

Thomas, kruipt! Juh! *O* Aoraki, hier was het frustratiehuilen heel snel over toen ie eenmaal doorhad hoe je moest gaan zitten na staan, hopelijk werkt het bij julie hetzelfde met kruipen.

Lily, voor wat jij beschrijft ben ik ook wel bang hoor. Maar van de andere kant: ik ben op zich heel makkelijk in dat soort dingen, terwijl mijn man er veel meer moeite mee heeft. Dus ik erger me dan meer aan mijn man die roept dat ik moet opruimen dan aan de rotzooi zelf. En ik kan er met Driekus heel makkelijk tegen. Die leg ik gerust met zwarte pootjes in bed als ie buiten gespeeld heeft. Dan maar wassen na het slaapje.
En natuurlijk mag je kindjes niet vergelijken, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt soms. En wat goed dat je jongens zo lief met hun zusje omgaan.

Ivan, staan is gaaf he! :Y

Ssserptente, is ie echt zoveel verandert onze Driekus? Als je dat elke dag ziet gebeuren, dan zie je het veel minder goed. En voor verstopt zitten heb ik geen tips helaas, dat hebben we hier eigenlijk nooit, laat staan dat we kurken in de luiers zien. Tjemig...gelukkig is ze het kwijt.

Stef, sta jij ook al...stoer! En morgen lekker logeren, ook zo fijn. Icantrix, gaat Stef ook gezellig kletsen voor op de fiets. Het is bij ons net of Driekus dan alles wat ie voelt en ziet wil vertellen aan ons. Zo gezellig! En optrekken kan je ook aan de laarzen van je moeder of aan het haar op de benen van je vader (wat erg zeer doet als ik mijn vent moet geloven)

Karin, dat klinkt als een prima dagje. Wat vond Lars van de dierentuin? Wij waren laatst in Arnhem en vooral de olifanten en de chimpansees maakten indruk. De rest heeft ie eigenlijk nauwelijks gezien.

Innepin! :o Dat noem ik nog eens knoeien met eten, daar is de actie van Driekus een kleinigheid bij. Ze gooit gewoon haar bord ondersteboven. Hihi. De grap is dat Driekus zijn geknoei eigenlijk een soort van opruimen is. Als er iets van het lepeltje valt op zijn blad, wil ie het opruimen. Dan pakt ie de grotere stukjes, stopt die in zijn mond en gaat daarna met zijn handje het blad 'poetsen'. Dat veroorzaakt alleen maar meer zooi, maar het is wel grappig om te zien.

Ca.ra, wat fijn dat de ab werkt! En wat grappig dat Thomas dat nu door heeft en het uitlokt.

En ik zag nog een stukje over speelgoed. Wij hadden als kind allebei een bak lego en die hebben we beide nog. De lego van mijn man staat hier, die van mij bij mijn ouders. Duplo heeft ie ook al gehad, alleen staat het nog boven. En een blokkenkar hebben wij ook, zal ik ook eens van zolder halen.
pi_84696993
Ik vind 'm idd erg veranderd, Mef, echt een dreumesje geworden. O+

Lente zit weer petopt. -O- Gek, want daar had ze eerst echt noooit last van, ze produceerde zo drie poepluiers op een dag. Nils is boodschappen doen en neemt Roosvicee Laxo mee.
pi_84697312
Wauw, Ivan en Stef kunnen staan, wat knap en leuk! *O*

Hier niks te melden, alles gaat heerlijk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84697360
Ssserpente, jemig alweer...sneu! En ja, tis een dreumes, het babyzijn is echt weg nu.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:12:17 #10
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84698445
Ach Mef, hopelijk heeft zijn afweer snel de overhand over het virus!

Ondanks het feit dat de AB zijn werk goed doet hebben we toch weer een slechte nacht gehad hier. De spalkjes zijn kleiner gemaakt, maar hoe strak ik ze ook om probeer te doen, ze zakken gewoon af. En dan krijgt Thomas toch weer last, dus flink gehuild van de pijn vannacht. Hoe vaker het gebeurt, hoe sneller het achter elkaar komt. Achteraf is het dus waarschijnlijk al wat langer aan de gang geweest (hij heeft de nieuwe spalken nu ong. twee weken) maar we waren natuurlijk gefocust op de pijn van de oorontsteking.

Alles wat we dachten met de fysiotherapie gewonnen te hebben is weer weg nu, en als het echt zo hard achteruit kan gaan dan heb ik er een hard hoofd in dat het eind dit jaar erg veel beter gaat. -O-

Serpente, wat akelig die verstopping. Hopelijk 'doet' de roosvicee laxo wat.
Misschien anders (in overleg) wat movicolon proberen? Dat zijn oplosbare vezels, houden vocht vast in de ontlasting en maken het geheel zachter. Maar ze zorgen niet voor diarree, overprikkelen de darmen ook niet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84699166
Lente, wat vervelend als je daar zo'n last van hebt!

En Ca.ra, wat balen dat het ineens zo'n stuk slechter gaat met zijn beentjes!

Isa was gisteren trouwens alweer 7 maanden! Wat gaat dat snel!
pi_84699228
Aggos, wat zielig voor Thomas. Balen ook dat jullie z'n pijn dan ws verkeerd hebben ingeschat. Dat kon je ook niet weten natuurlijk. Konden ze maar praten he, die kleintjes.

Heb je er echt zo'n hard hoofd in, joh? -O- ;(

Thanks voor de poeptip. Dit is pas de tweede dag, dus ik ga eerst maar eens Roosvicee proberen. Maar ik hou 'm ff in gedachten.
pi_84699256
Driekus ziek, hopelijk gaat t snel beter met je mannetje Mefke.
Ca.ra kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Zou graag iets willen zeggen wat je op kon beuren maar ik kom niet verder dan :*
Ssperente hopelijk haalt de rosevicee wat uit want een verstopping is nooit leuk

Hier ook een kereltje die wil staan in de box, hij trekt zich op aan mijn handen en pak zich dan vast aan de spijlen. Om vervolgens los te laten en zich achter over te laten vallen en dan :'( . Kruipen is hij nog steeds verwoed mee bezig maar het lukt nog niet, hij probeerd de hele tijd zn beentjes onder zn lijf te krijgen vanuit zit stand. Ook probeerd hij zich aan de spijlen van de box op te trekken. Vandaag voor het eerst wezen boodschappen doen met jamie in het zitje van de kar. Hij vond het geweldig en heeft met zo'n beetje naar iedereen zitten kletsen en lachen in de winkel. Hoe bedoel ik wind iedereen om mn vinger O+ Meneertje ligt nu te slapen, straks nog ff naar de andere supermarkt. En dan zijn alle verjaardags boodschappen binnen. Morgen vier ik mn verjaardag en ik heb zo geen zin in al die mensen over de vloer O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84699591
Leuk he, Martine, in de winkelwagen. Dat vond ik de eerste keer zo'n 'ik ben echt moeder-momentje'. O+

Dat achterover vallen deed Lente ook. Handig met harde dingen in de box. :') Nu steekt ze gelukkig meteen d'r kont naar achter zodra ze dreigt te vallen.

Ze staat trouwens steeds vaker los! Ze doet het heel bewust ook, laat een handje los en blijft dan heel voorzichtig en geconcentreerd staan.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:10:12 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84701775
sorry niet bijgelezen en ook ff geen tijd; maar even iets checken...

kan Evie rond deze periode een sprongetje maken?? ze slaapt normaal altijd door. Maar de laatste paar nachten slaapt ze heel onrustig, drinkt ze ook onrustiger... en heb ik dr elke nacht even uit dr bedje gehaald, laten drinken en terug gelegd, en dan slaapt ze ook wel gewoon weer.... :?
(terwijl ze wel gewoon voldoende drinkt voor het slapen gaan).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84701953
Alles kan, BJ. Het gaat volgens mij bij de meeste kindjes met ups en downs. Doorslapen, niet doorslapen. Goed eten, niet willen eten.

Leuk he, die gebruiksaanwijzing? :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:23:08 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84702140
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Hier niks te melden, alles gaat heerlijk!
Fijn Poppejans O+ .

Hier hetzelfde, geen bijzonderheden, alles gemoedelijk z'n gangetje.
pi_84703364
Lekker, Groof en Poppejans. :)

BJ, kan hoor, kan op en af gaan idd. Lente sliep ook vrij snel door en dat was op een gegeven moment ook voorbij.

Ze heeft net best veel verdriet gehad omdat ze weer niet kon poepen. Heb 'r een flesje Roosvicee Laxo gegeven en ben een uurtje met 'r in de doek gaan wandelen. Het hielp wel wat, want net kwam er na uren persen wer zo'n harde keutel.

Net heeft ze nog een fles Roosvicee gehad en een paar blauwe bessen. Ben benieuwd.

Nadeel is alleen dat ze na de flessen Roosvicee niet meer uit de borst wil drinken. Ze heeft alleen vanmorgen maar gedronken.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:19:42 #19
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84707581
Bah Serpente, het is altijd wat he. Soms dan zou je gewoon even willen dat alles makkelijk ging. Vervelend dat de (mogelijke) oplossing voor het ene probleem weer een ander probleem creëert.

Misschien kun je kolven en er 'milk and fruit' van maken met roosvicee laxo? ):O
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84714260
Nog steeds lastig voor Lente zeg?! Vervelend!!

Ik ben erg blij, Isa eet nu lekker van mijn zelfgemaakte hapjes voor haar!! Eerst gingen die er helemaal niet in, maar sinds vorige week heb ik een nieuwe blender en gaat het super!! Vanavond heeft ze bloemkool gehad en ze smulde ervan! :) *O* Klinkt suffig, maar ik ben er zo blij mee! Vind het gewoon leuk om voor haar te koken! Ik geef haar meestal ook een groter stuk van de groente in haar handje als wij eten, maar daar doet ze niet zoveel mee.
pi_84714978
Wat sneu voor Lente, en raar ook eigenlijk dat dat zo de kop opsteekt, terwijl ze eerder nooit last had. Vervelend hoor...!

NieuweUser,dat is niet suf hoor, het is ook fijn toch!
Lekker van genieten samen met je dochter!

Lekker Groofsken & Poppejans! *O* Altijd goed om te lezen dat het lekker loopt!

BJ, dat is even wennen denk ik, dat Evie wakker wordt 's nachts....hopen dat ze snel haar oude ritme weer oppakt. :*

Hier alles goed, Lars lacht de hele dag door.
Heeft wel wat last van doorkomende tandjes (denk ik) heeft steeds een beetje verhoging.
Dentinox vindt ie heerlijk :Y)
ik vind het zo lollig om te zien hoe hij iedereen om zijn vingertje windt, jong en oud. O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:47:37 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_84719914
BJ, Driekus is dat rond die periode ook ineens gaan doen. Het is weer over gelukkig.
Poppejans en Groofsken, genieten dan!

Driekus zijn oogjes zijn de hele dag snotterig geweest en nu komen er ook een soort van blaasjes/bultjes op zijn lijfje. Wij dus even zoeken op internet, blijken ontstoken oogjes te passen bij...tada...de waterpokken. En laat meneer nou al weer drie weken tussen waterpokkenkindjes op het kdv te zitten. Ik hoop dat het inderdaad waterpokken is en dat het hierbij blijft, dan heeft ie het mooi in een milde vorm te pakken.

Martine, wat spannend. Vertel, wie, wat waar, waarom en hoezo?

Goedenacht allemaal!
pi_84720022
Poppejans en Groofsken, heerlijk dat alles zo goed en gemoedelijk gaat :) Top!

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien kun je kolven en er 'milk and fruit' van maken met roosvicee laxo? ):O
wat een goed idee :)
pi_84720083
Wat leuk dat Isa jouw kookkunsten waardeert, NieuweUser :)
Hier gaat het er ook allemaal prima in :Y) Zelfs het brood begint beter te gaan.

oww, Driekus aan de pokken (dat staat ons dus ook allemaal weer te wachten heh)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:56:21 #25
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84720249
Beterschap voor Driekus Mefke :* Hopelijk knapt ie snel weer op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')