that's not funny my brother died that wayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze SC moet eerst urenlang op gang komen, heeft daarna een half uurtje gigantische snelheid en zakt dan weer in als een pudding.quote:
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil jequote:
Een broodje gezond, graag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil je.
ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze SC moet eerst urenlang op gang komen, heeft daarna een half uurtje gigantische snelheid en zakt dan weer in als een pudding.
ik wil een mvm trio, waarin het meisje gedpt wordtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil je.
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ah jij bent de vriendin van Ian toch? Hij liet je naam vannacht nog vallen. Nouja, "mera" dan
Uurtje of 2 geleden al op, sorryquote:
Ahw Fuck!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geleden al op, sorry
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zag het jahaha. Aangenaam. Hoe kom je hier verzeild?
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ben blij dat jij er in elk geval zo over denktquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Merovingian_dynastyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjeoverigens, je nickname doet me denken aan de Merovingian
Da's maar goed ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld,
Dat vind ik dan weer tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjeoverigens, je nickname doet me denken aan de Merovingian
Haha okay, thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer tofNah, welkom dan
![]()
En ik ben weer weg want ik moet even mijn verhuizing van volgende week voorbereiden.
Truste danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha okay, thanksSucces daarmee dan en ik ben ook weer ff weg want ik heb verschrikkelijk slecht geslapen (werd echt elk uur wakker) dus ga proberen nog ff een uurtje te slapen ofzo
Succes babequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer tofNah, welkom dan
![]()
En ik ben weer weg want ik moet even mijn verhuizing van volgende week voorbereiden.
Drama-panda.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ik hier op mijn luie reet terwijl Meer heul aan het doen is, daar...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ik hier op mijn luie reet terwijl Meer heul aan het doen is, daar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |