wies daquote:
hoe weet je dan of ze 18+ isquote:
Via de post?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie weet een originele manier om 10 euro aan iemand te geven?
je maakt eerst een grote envelop daar doe je een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in en als ie dan alles opheeft gemaakt dan haal je het gewoon uit je zak en geef je hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stop het in je mond en geef hem een tongzoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tis voor een goede vriendin, dan ga ik niet zoiets doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
je maakt eerst een grote envelop daar doe je een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in en als ie dan alles opheeft gemaakt dan haal je het gewoon uit je zak en geef je het
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis voor een goede vriendin, dan ga ik niet zoiets doen
khad laatst een schoenendoos van binnen helemaal geplakt met folie, toen vieze smurrie ingedaan, en toen alles in cadeaupapier gepakt. Hij moest erin graaien,en na 5 min vond ie nog niks. En toen haalde ik t uit mn tas.. vond ie niet leuk
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Stop het in je mond en geef hemhaar een tongzoen.
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
khad laatst een schoenendoos van binnen helemaal geplakt met folie, toen vieze smurrie ingedaan, en toen alles in cadeaupapier gepakt. Hij moest erin graaien,en na 5 min vond ie nog niks. En toen haalde ik t uit mn tas.. vond ie niet leuk
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat ga ik doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Stop het in je mond en geef hem een tongzoen.
foto'squote:
Twee vrouwen, nog beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
![]()
en als het voor een goede vriendin is zou ik voor Nd's manier gaan
Ik zou 'm gewoon laten smelten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloos
hahaha das een goed idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloos
Dat duurt veel te lang. Ik ben in oktober jarig dus dan is het alweer koud buiten.quote:
Magnetron.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat duurt veel te lang. Ik ben in oktober jarig dus dan is het alweer koud buiten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |