Damn, dat is behoorlijk minder. Loop je net als Maricha en Rudy al jaren rond bij 3FM en dan gebeurt er dus zoiets. Knap waardeloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voorlopig weet ik nog niet wat ik september ga doen...
Het is 20 jaar geleden dat ik in 3HAVO voor het laatst Duits heb gehad, dus...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ochja ook nog, alweer 3 jaar terug dat ik Duits 2 heb gehad
.
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is behoorlijk minder. Loop je net als Maricha en Rudy al jaren rond bij 3FM en dan gebeurt er dus zoiets. Knap waardeloos.
Dan heb jij beter opgelet of je gebruikt het vaker denk ik danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Sersjee het volgende:
Het is 20 jaar geleden dat ik in 3HAVO voor het laatst Duits heb gehad, dus...
Ook zoiets inderdaad. Het is nog veeeeeeeeeel te vroeg om te roepen, maar ben bang dat 3FM steeds meer standaard gaat worden met weinig spraakmakende programma's en muziek. Maar goed, nu ff genieten van Der Rudy !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...
Nope, een 5, maximaal. Neuh, eigenlijk alleen om heel hard "JAWOHL!" te roepen, dat is het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan heb jij beter opgelet of je gebruikt het vaker denk ik dan.
/care. alsof de duitse spellingspolizei langskomt ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef gerbenp het volgende:
Het is veranderd nu.. maar nog niet goed.
Sorry, maar ik zie Rudy niet bij een BNN. Kijk, hij heeft gewoon pech dat ie bij een omroep zit die weg moet. Dus het enige wat ie dan kan doen, is een plekje zoeken bij een andere zender, maar die moet wel net een plek voor je hebben én bij je passen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan komen er van andere stations nieuwe DJ's naar 3FM...
working on itquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Kevin wat is trouwens de status van de mogelijke marathon uitzending van Der Rudy?
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad. Het is nog veeeeeeeeeel te vroeg om te roepen, maar ben bang dat 3FM steeds meer standaard gaat worden met weinig spraakmakende programma's en muziek. Maar goed, nu ff genieten van Der Rudy !
Wat een track de nieuwe BaskerVille
Aufmachen! Ausweis, bitte! Verdammt noch mal!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
/care. alsof de duitse spellingspolizei langskomt ofzo
Sterker nog Rudy heeft een paar jaar voor BNN gewerkt. Maar ik blijf het raar vinden dat ze Frank Dane hebben gekozen ipv Rudyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie Rudy niet bij een BNN. Kijk, hij heeft gewoon pech dat ie bij een omroep zit die weg moet. Dus het enige wat ie dan kan doen, is een plekje zoeken bij een andere zender, maar die moet wel net een plek voor je hebben én bij je passen.
Kan je wel heel laatdunkend gaan doen over jongens die bij 538 en Slam vandaan komen, maar dat slaat nergens op.
Nacht DJ's krijgen een playlist opgelegd dat zegt Bert altijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...
Sinds SR van 2009 luister ik al stukken minder naar 3FM en met al die aankomende programmeringswijzigingen zal dat ook niet veel meer worden... In het weekend zet ik de radio al nooit meer aan en door de week zet ik hem pas rond 19:30 aan...
Sorry, maar Rudy met een ochtendshow? Lijkt me niets. De man heeft een heerlijke stem, maar als ik die 's ochtends hoor, weet ik tenminste zeker dat ik weer indut.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sterker nog Rudy heeft een paar jaar voor BNN gewerkt. Maar ik blijf het raar vinden dat ze Frank Dane hebben gekozen ipv Rudy
Hij is oververmoeid, maar dat houd ook een keer op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:33 schreef alors het volgende:
Ik snap niet dat Rudy niet bij 3v12 aan de slag kan. Gaat Eric echt nog jaren elke dag aan de slag? Ik meende dat hij zei dat het zijn tol begon te eisen..
Top ! hoop dat het doorgang kan vinden. Even lekker de avond doorbikkelen. Maar bij de laatste aflevering ben jij er toch wel bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
working on it
ben trouwens in nov 1999 bij 3FM begonnen, wel een klein uitstapje naar 3v12 gemaakt (ben echt al een oude lul
Voor de verandering ben ik het met je eens. Rudy hoort imho thuis in de avond. Tijdslot 3voor12. Daarnaast slaap ik 's ochtends en zou sowieso weinig van zijn show hebben gehoord.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar Rudy met een ochtendshow? Lijkt me niets. De man heeft een heerlijke stem, maar als ik die 's ochtends hoor, weet ik tenminste zeker dat ik weer indut.
ja of het komt steeds weer terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij is oververmoeid, maar dat houd ook een keer op.
Laat het nog even van de nieuwe planning afhangen, maar verwacht dat het aantal luisteruren ook wel minder zal worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, Rob die nog wel eens opstandig wilde zijn gaat weg uit de middag, meer BNN en de DJ's van de DJ school die ook alle troep die we overdag al horen draaien...
Sinds SR van 2009 luister ik al stukken minder naar 3FM en met al die aankomende programmeringswijzigingen zal dat ook niet veel meer worden... In het weekend zet ik de radio al nooit meer aan en door de week zet ik hem pas rond 19:30 aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |