Ja, gek he? Tis jouw onzinnige kuttopic en je komt met in waardeloos Nederlands geschreven non-argumenten...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Even erg! Je valt m'n topic zomaar ALLEEN om mij aan te vallen! Dat zegt al genoeg!
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als jouw soort 'mensen' zich fatsoenlijk gedroeg dan zou Wilders ook niet populistisch geweest hoeven zijn, het is allemaal je eigen schuld.
Gewoon omdat je niet met het vingertje wijst naar de rotte appels, om hen op hun gedrag te wijzen. Maar er stiekem achterstaat en mee geniet. Omdat zij dingen dien die jij ook graag zou doen, maar het lef er niet voor hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?
Jouw soort opgesnoven onvolwassen pubertjes, waarom jullie je niet fatsoenlijk gedragen is een groot raadsel, vast een hersenafwijking, en jouw schuld omdat mensen hierdoor een gruwelijke haat ontwikkelen voor jouw soort en mensen zoals Wilders op gaan staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?
Geen idee waar je het allemaal over hebt, maar ik weet wel dat jij je nu zoals wel vaker hier als een debiel onvolwassen volksbuurtpubertje aan het gedragen bent. Ga maar weer lekker bang schreeuwen en boos doen richting alles wat buitenlands is en achter je debiele populist aanlopen. Je bent een idioot die een politiestaat zonder kunst en cultuur dichterbij brengt, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jouw soort opgesnoven onvolwassen pubertjes, waarom jullie je niet fatsoenlijk gedragen is een groot raadsel, vast een hersenafwijking, en jouw schuld omdat mensen hierdoor een gruwelijke haat ontwikkelen voor jouw soort en mensen zoals Wilders op gaan staan.
Dit is een goed topic vriend, Wilders Geert is een clown!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gek he? Tis jouw onzinnige kuttopic en je komt met in waardeloos Nederlands geschreven non-argumenten....
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee waar je het allemaal over hebt, maar ik weet wel dat jij je nu zoals wel vaker hier als een debiel onvolwassen volksbuurtpubertje aan het gedragen bent. Ga maar weer lekker bang schreeuwen en boos doen richting alles wat buitenlands is en achter je debiele populist aanlopen. Je bent een idioot die een politiestaat zonder kunst en cultuur dichterbij brengt, gefeliciteerd.
Goede zelfkennis heb je, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.
Hou je er buiten, niemand vroeg jou iets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Goede zelfkennis heb je, gefeliciteerd
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.
Gozert wat lul je nou, Geen enkel rechtse partij kraamt dat soort onzin uit, heeft zo'n onzin in hun programma staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..
Denk jij dat ? Natuurlijk is kunst en cultuur belangrijk, en iets dat meer dan welkom is in die grauwe kikkerlandje. Maar er is een wezenlijk verschil tussen mensen die naar dit land toe komen om hun cultuur met ons te delen en om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij, en mensen die hier alleen maar naar toe komen om een beetje rel te gaan schoppen en vervolgens geen flikker uitvoeren, en daar nog voor beloond worden ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Denk jij dat ? Natuurlijk is kunst en cultuur belangrijk, en iets dat meer dan welkom is in die grauwe kikkerlandje. Maar er is een wezenlijk verschil tussen mensen die naar dit land toe komen om hun cultuur met ons te delen en om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij, en mensen die hier alleen maar naar toe komen om een beetje rel te gaan schoppen en vervolgens geen flikker uitvoeren, en daar nog voor beloond worden ook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.
Hm, goed argument. Maar of je er straks niks meer over hoort dat kan je nu nog niet weten, maar goed. Die 'moeilijkheden' zijn in de afgelopen tien jaar wel beduidend verergerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.
Eveneens goed argument, hij maakt het er op die manier niet beter op. Maar de (te) zachte aanpak van de linkse partijen maken het ook geenszins beter, of wel ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Maar een racist als Geert maakt de onvrede en verschillen tussen ons en 'de buitenlanders' alleen maar groter. Dan krijg je juist meer problemen.
En dan nagaan dat de afgelopen 10 jaar in het teken stonden van de opkomst van Fortuyn, Wilders en andere figuren die de boel even hard kwamen aanpakken en dat we al die tijd geen Paars kabinet gehad hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm, goed argument. Maar of je er straks niks meer over hoort dat kan je nu nog niet weten, maar goed. Die 'moeilijkheden' zijn in de afgelopen tien jaar wel beduidend verergerd.
Er komt ook een arm volk naar Nederland, vaak zijn het van die kansarme Marokkanen/Turken, etc, die nooit zijn opgevoedt door hun ouders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ondanks me Hitler naast me heeft ie gewoon gelijk. Het vmbo volk komt hier naar toe gaan schoonmaken e.d.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Alleen je usernaam al, haat aan jou moffen aanhangsel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |