Niet eens op msnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus de "meet" in Klundert bestaat eruit dat dit even ter sprake is geweest op msn met liesje. En ook dat is niet helemaal zeker?
Ow ja, kunnen we meteen met z'n twintigen haar nieuwe huisje inwijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens op msn
Je moet niet zoveel van ons verwachten meteen, Dolf. Ik geloof zelfs dat Mera van niets weet_!_!_!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, kunnen we meteen met z'n twintigen haar nieuwe huisje inwijden
Ah, OK.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens op msn
Je moet niet zoveel van ons verwachten meteen, Dolf. Ik geloof zelfs dat Mera van niets weet_!_!_!
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.![]()
Briljante ingevingen ontstaan plotsklaps en nooit na een week nadenken, zeg ik altijd maar zo!
Alleen dan zeg ik er meteen bij dat het niet in september moet, want dat is dan de derde meet die ich fahren lassen muss.![]()
Klundert.... Klundert... even die naam over de tong laten rollen.... het lijkt me typisch een plaatsje waar het in október uitermate goed toeven is! Met van die roodbruine bladeren enzo!
Of hebben ze daar geen bomen?
Is dat Klundert? Best groot nog!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomen![]()
[ afbeelding ]
September zitten we toch vol met afspraken en mijn zooi verhuizen dus dat zal toch niet gaan
Is dat het pitoreske Klundertse wie-kan-het beste-zijn-vlag-boven-het-water-laten-wapperen evenement?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomen![]()
[ afbeelding ]
September zitten we toch vol met afspraken en mijn zooi verhuizen dus dat zal toch niet gaan
Nee, er was een Neger in het dorpquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het pitoreske Klundertse wie-kan-het beste-zijn-vlag-boven-het-water-laten-wapperen evenement?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, er was een Neger in het dorp![]()
Dus we probeerde hem weg te jagen met onze vlaggetjes
8 oktober dan, ben ik ook meteen klaar met dat gemier over mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.![]()
Briljante ingevingen ontstaan plotsklaps en nooit na een week nadenken, zeg ik altijd maar zo!
Alleen dan zeg ik er meteen bij dat het niet in september moet, want dat is dan de derde meet die ich fahren lassen muss.![]()
Klundert.... Klundert... even die naam over de tong laten rollen.... het lijkt me typisch een plaatsje waar het in október uitermate goed toeven is! Met van die roodbruine bladeren enzo!
Of hebben ze daar geen bomen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
8 oktober dan, ben ik ook meteen klaar met dat gemier over mijn verjaardag.
En dan met vlaggetjes op jacht en wie er het eerste 1 vangt krijgt...... ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan gaan we met z'n allen dansen op negermuziek!
![]()
![]()
Voor elke neger die jullie vangen geef ik een consumptiebon voor de volgende Klundert Braderie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan met vlaggetjes op jacht en wie er het eerste 1 vangt krijgt...... ?
Liesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ah we hebben het over de klunderttmeet
Mootie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |