Niet eens op msnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus de "meet" in Klundert bestaat eruit dat dit even ter sprake is geweest op msn met liesje. En ook dat is niet helemaal zeker?
Ow ja, kunnen we meteen met z'n twintigen haar nieuwe huisje inwijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens op msn
Je moet niet zoveel van ons verwachten meteen, Dolf. Ik geloof zelfs dat Mera van niets weet_!_!_!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, kunnen we meteen met z'n twintigen haar nieuwe huisje inwijden
Ah, OK.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens op msn
Je moet niet zoveel van ons verwachten meteen, Dolf. Ik geloof zelfs dat Mera van niets weet_!_!_!
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.![]()
Briljante ingevingen ontstaan plotsklaps en nooit na een week nadenken, zeg ik altijd maar zo!
Alleen dan zeg ik er meteen bij dat het niet in september moet, want dat is dan de derde meet die ich fahren lassen muss.![]()
Klundert.... Klundert... even die naam over de tong laten rollen.... het lijkt me typisch een plaatsje waar het in október uitermate goed toeven is! Met van die roodbruine bladeren enzo!
Of hebben ze daar geen bomen?
Is dat Klundert? Best groot nog!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomen![]()
[ afbeelding ]
September zitten we toch vol met afspraken en mijn zooi verhuizen dus dat zal toch niet gaan
Is dat het pitoreske Klundertse wie-kan-het beste-zijn-vlag-boven-het-water-laten-wapperen evenement?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, weet je hoe keck Klundert is qua bomen![]()
[ afbeelding ]
September zitten we toch vol met afspraken en mijn zooi verhuizen dus dat zal toch niet gaan
Nee, er was een Neger in het dorpquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het pitoreske Klundertse wie-kan-het beste-zijn-vlag-boven-het-water-laten-wapperen evenement?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, er was een Neger in het dorp![]()
Dus we probeerde hem weg te jagen met onze vlaggetjes
8 oktober dan, ben ik ook meteen klaar met dat gemier over mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.![]()
Briljante ingevingen ontstaan plotsklaps en nooit na een week nadenken, zeg ik altijd maar zo!
Alleen dan zeg ik er meteen bij dat het niet in september moet, want dat is dan de derde meet die ich fahren lassen muss.![]()
Klundert.... Klundert... even die naam over de tong laten rollen.... het lijkt me typisch een plaatsje waar het in október uitermate goed toeven is! Met van die roodbruine bladeren enzo!
Of hebben ze daar geen bomen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
8 oktober dan, ben ik ook meteen klaar met dat gemier over mijn verjaardag.
En dan met vlaggetjes op jacht en wie er het eerste 1 vangt krijgt...... ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan gaan we met z'n allen dansen op negermuziek!
![]()
![]()
Voor elke neger die jullie vangen geef ik een consumptiebon voor de volgende Klundert Braderie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan met vlaggetjes op jacht en wie er het eerste 1 vangt krijgt...... ?
Liesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ah we hebben het over de klunderttmeet
Mootie!![]()
DE Klundermeet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ah we hebben het over de klunderttmeet
Mootie!![]()
Je mist mij zelfs nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Meestal ben ik op vrijdagavond niet op Fok! te vinden maar zo te zien mis ik hier in ieder geval niets
Margot delivert niet echtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Meestal ben ik op vrijdagavond niet op Fok! te vinden maar zo te zien mis ik hier in ieder geval niets
Jij was er niet, vuige!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mist mij zelfs niet![]()
Ik weet weer genoeg![]()
Rood en groen is boerenfatsoenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Das wel mijn toekomstige dorp, ik zag het net in HvN. Zou een rood schort me staan?
Hoort er ook een kek mutsje bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Das wel mijn toekomstige dorp, ik zag het net in HvN. Zou een rood schort me staan?
Tablet!? Heaumeaux, ik paint gewoon met muisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb serieus een overbelaste hand en typen kost al moeite genoeg, zou het eigenlijk niet eens moeten doen.Dus nee, ik ga niet mijn tablet pakken.
Goftedomme, ik zie je paint nu pas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatver, gedraag je! Er lezen kinderen mee!
Je hebt maar 4 wijven nodig om je pik vast te houden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Goftedomme, ik zie je paint nu pas.
En liesje, zeg hem eens dat ie overdrijft
Het is weer het ons kent ons uurtjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef spuitje het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel! Is het in Nederland beroerd weer of zo iets?? Wij hebben vanavond tot een uurtje of negen in de tuin gezeten, boekje, happie, drankje...........
Na de middagmaaltijd even snel op en neer naar Caen geweest, de bank, een paar boodschappies en daarna de tuin in.............
En in die paar uur flikken jullie het gewoon om anderhalf topic vol te lullen, hoe moet een mens wat ook nog van het mooie weer wil genieten dat nu in godsnaam bijhouden???
Is dat het? Ga ik even een paar uur achter de rug van betere helft en lees ik morgen wel of jullie het allemaal hebben overleefd!quote:
Wat? Dit was een relpost?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef spuitje het volgende:
He he, dat moest er even uit, lucht echt op
och nee...ze hopen op margo geloof ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef Toverheks het volgende:
rel
rel, waar is een rel, gaan we relluh en jullie wachten niet op mij
tuurlijk lieverdquote:
ja was ff lezen, maar ff tussen ons, ik wil wel een AJAX pyama en leuk AJAX lingerie, zou me best staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
och nee...ze hopen op margo geloof ik![]()
[..]
tuurlijk lieverd
nAMEN EN RUGNUMMERS!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat het? Ga ik even een paar uur achter de rug van betere helft en lees ik morgen wel of jullie het allemaal hebben overleefd!
O ja, wil nog wel even de groeten doen aan iemand. Mag dat?Iemand van een ander forum die hier dagelijks komt loeren of er niets naars over haar of 1 van haar vriendjes/vriendindinnetjes wordt gezegd. Ook haar wens ik een leuke nacht en een prettig weekend!
He he, dat moest er even uit, lucht echt op
Zou best leuk zijn, geef toe.quote:
wil ik ook wel wetenquote:
In jouw notes komen de woorden "namen" en "rugnummers" niet eens voor. Wel "hoer", "tyfys", "kanker" en dergelijke.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vuilak, volgens mij heb ik van JOU een note gekregen toentertijd vanwege zo'n post
Ik scheld alleen spottend met "kanker". Dat kan nooit kloppenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In jouw notes komen de woorden "namen" en "rugnummers" niet eens voor. Wel "hoer", "tyfys", "kanker" en dergelijke.
Nope. Maar goed, das war einmal, letterlijk en figuurlijk.quote:
Godverdomme, en ik maar denken dat ik nooit met "kanker" scheld omdat ik het te dom over vind komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope. Maar goed, das war einmal, letterlijk en figuurlijk.
nou ja Gert, dat zijn koosnaampjes hoor wat Ian bezigtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In jouw notes komen de woorden "namen" en "rugnummers" niet eens voor. Wel "hoer", "tyfys", "kanker" en dergelijke.
hoi FANN, ze zaten op een rel te wachten als ik het goed begreep, ja ik was er ook niet.quote:
Ik heb een zweedse kok voor je gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Toverheks het volgende:
heb een ikea koekenpan ( nu nog een zweedse kok scoren) een prullebak en een mooie halogeen lamp voor in de keuken gescoord( en nu nog iemand vinden die hem ophangt)
"Kanker" niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja Gert, dat zijn koosnaampjes hoor wat Ian bezigt
stelletje watjes zijn het heksie...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi FANN, ze zaten op een rel te wachten als ik het goed begreep, ja ik was er ook niet.
Eigenlijk moet je het lezen als "lief lekker kankerhoertje van me".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja Gert, dat zijn koosnaampjes hoor wat Ian bezigt
watquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem een biertje. Jullie zijn lelijk.
hahahha oh ja helemaal mijn typjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een zweedse kok voor je gevonden
ja, dat bedoel ik, is toch lief als Ian dat in je oor fluistert bij kaarslicht en een goed glas wijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het lezen als "lief lekker kankerhoertje van me".
als er nog meer komen wel, en komt me meisje ook met haar vriend??? Laysa ga jij ook meetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Haks, kom jij nou ook meeten of hoe zit het?
Ik heb helemaal geen zin in al die meetsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er nog meer komen wel, en komt me meisje ook met haar vriend??? Laysa ga jij ook meetenen FANN en Soury enzo, gewoon gezellig. en waar is de meet eigenlijk???
Moet je verplicht naar allemaal dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in al die meets![]()
neu... gelukkig nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je verplicht naar allemaal dan?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk, ik heb een zwak plekje voor jou
Je moeder heeft een achterlijk gat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... gelukkig niet![]()
Dan was ik nooit meer thuis![]()
ik zie het allemaal welKlundert gaat ik sowieso niet heen, achterlijk gat
![]()
Hebben ze daar wel kroegen trouwens ?
Ga janken ... dramaqueenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder heeft een achterlijk gat!![]()
En die kroeg is puickend als de hel, dus kom niet dissen
uit mn tiet ook nog eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je rare gaatjes en slangetjes hebt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou uhhhh...tis voor mij zo moeilijk vooruit plannen en zulks
Meet? Waar?quote:
hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we niet gesjellug een ziekenhuis meet doen? Dat we met z'n allen verkleed als zustertjes Laysa gaan verschonen!
oehhhhh in latex pakjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we niet gesjellug een ziekenhuis meet doen? Dat we met z'n allen verkleed als zustertjes Laysa gaan verschonen!
Je komt er nóóóit meer vanafquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht dat ik twitter weg ge daan had....bleek ik gewoon nog te bestaan
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan er niet even iemand for old times sake een fijne YT posten? Die dikzak van een Beethoven komt me mijn strot uit
Dan kom ik niet. Issues tussen mij en Greet, die zat alsmaar op dr reet, dom secreet, je weet!quote:
ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg FANN, had jij niet ooit 's gezeik omdat je je schilderijen op Fok! verkocht en mensen gingen janken dat het niet je eigen afbeeldingen waren?
Toen was er een user die je tot in de FB achtervolgde om je te helpen en je complimentjes te gevenquote:
IS DAT ZO ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen was er een user die je tot in de FB achtervolgde om je te helpen en je complimentjes te gevenEn dat was ik
Echt heel erg waarquote:
Dan dank met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt heel erg waarAnders weet ik dit toch niet meer?
Volgens mij was het zelfs onder je vorige username
Zover ik me kan herinneren heb ik jóu aan je haar naar huis gesleept.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb precies één meet meegemaakt, was keck![]()
Gert is chill en Remlof heul niet zo eng
En liesje met haar vrolijke gegilEn haar zwenkreet
En daar heb ik mijn vriendin vandaan gehaald
Nouhouw, ik wou even stoer doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren heb ik jóuw aan je haar naar huis gesleept.
Mehehe, da's een vadsige eikel!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ik nu een één of andere ian_nick
Slaap lekker meissiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thank God....nu kan ik met een gerust hart gaan slapen...haha ...hart
![]()
Hier dan:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan er niet even iemand for old times sake een fijne YT posten? Die dikzak van een Beethoven komt me mijn strot uit
quote:
*rosébiertje pakken gaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga de gok er toch maar op wagen, geloof ik![]()
*biertje halen gaat![]()
![]()
![]()
Welterusten heksiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Toverheks het volgende:
ik ga naar bed, wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap
lekker en tot morgen maar weer
Einz!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
En iedereen die niet aan het bier zit is een COSjostie!
nah.. ik was wel meteen beroemd en ik verkocht als een tierelierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef mootie het volgende:
He, dat van Fan herinner ik me ook nog wel. Oeverloos gezever over haar schilderijen. Was echt sneu.
Bav.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter van de tap, wat heb jij?
Je weet toch wat ie doet in het dagelijks leven?quote:
Ik mep ze meteen (verbaal) tegen de grondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef FANN het volgende:
nou gaat er vast iemand die gasten inlichten![]()
misschien krijgen we dan toch nog een rel
ava's paintenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je weet toch wat ie doet in het dagelijks leven?
Ik ben zeg maar die persoon die de kroeg binnen komt sneaken, een biertje tapt en er mee naar buiten rentquote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zeg maar die persoon die de kroeg binnen komt sneaken, een biertje tapt en er mee naar buiten rent
eerlijk antwoorden...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
vindt je het nou nog wel leuk eigenlijk of heb je stiekum een beetje spijt?
Als ik het niet meer leuk vind kap ik er meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
vindt je het nou nog wel leuk eigenlijk of heb je stiekum een beetje spijt?
oke dan is het goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind kap ik er mee
Ik heb zelfs vandaag ava-vrij genomen om de sleur voor te zijn
De lol is er ook wel vanaf hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oke dan is het goed![]()
en af en toe een pauze lijkt me wel verstandig
dus eigenlijk heb je er geen lol meer in ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De lol is er ook wel vanaf hoorHet heeft nog véél langer geduurd dan ik had verwacht
Volgens mij ben ik met 25 ava's wel klaar
Nee man! Het is hartstikke tof om in 60x60 pixels steeds weer iets nieuws te moeten verzinnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dus eigenlijk heb je er geen lol meer in ?
dan is het wel balen![]()
heb je zo een gevoel vanWAAR BEN IK AAN BEGONNEN !
Nou, in principe zou Liesl komen toch? Of heb ik dat verzonnen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus... Maar wat is dat over een meet in Klundert? Geloof je zelf dat iedereen hier naartoe zou komen loveEn ons huisje is toch veel te klein voor extra slaapplaatsen
Die kannie type niequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, in principe zou Liesl komen toch? Of heb ik dat verzonnen?
Waar is die hele Liesl eigenlijk?
Er zit wel een pension in de straat dat niét onderloopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, ze kunnen makkelijk bij ons in de kelder
ow oke... dan is het goed ... begreep ik het effe verkeerd ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Het is hartstikke tof om in 60x60 pixels steeds weer iets nieuws te moeten verzinnenGoeie uitdaging
Maar ik had sowieso al nooit verwacht dat er zo veel mensen op af zouden komen
Als we ze allemaal op luchtbedjes leggen is er ook niets aan de handquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zit wel een pension in de straat dat niét onderloopt.
Verkopen je schilderijen nog steeds zo goed Fann?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow oke... dan is het goed ... begreep ik het effe verkeerd ...
Nee had ik ook niet verwachtmaar is toch leuk dan ?
en die paar zeikerds moet je maar op de koop toe nemen, die zijn er altijd..
gewoon jaloers moet je maar denken
Als je zo keck bent als ik komen er altijd wel jaloerse haters om de hoek, weetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow oke... dan is het goed ... begreep ik het effe verkeerd ...
Nee had ik ook niet verwachtmaar is toch leuk dan ?
en die paar zeikerds moet je maar op de koop toe nemen, die zijn er altijd..
gewoon jaloers moet je maar denken
Ik wil er serieus een van Fann voor boven de bankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verkopen je schilderijen nog steeds zo goed Fann?
Want ik wil er nog steeds eentje
Te wild liggen fappen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? iets met haar hand las ik?
watskebeurt dan?
Ik weet niet meer dan wat ik hier las, maar het klinkt als een typisch gevalletje rsiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? iets met haar hand las ik?
watskebeurt dan?
Ik heb van die schilder manies... en nu is dat weer effe helemaal over...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verkopen je schilderijen nog steeds zo goed Fann?
Want ik wil er nog steeds eentje
Ja wat wil je nou, een van Fann boven de bank of een van een panda en een tijgert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil er serieus een van Fann voor boven de bankVan een Panda en een Tijgert graag
Ik had laatst last van spierpijn na het SPELEN van een tennisgame op de Sega Dreamcastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet meer dan wat ik hier las, maar het klinkt als een typisch gevalletje rsi![]()
En dat is echtwel vervelend
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou, een van Fann boven de bank of een van een panda en een tijgert?
moet je effe een paint maken en dan effe een beetje een groot ploatje posten hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil er serieus een van Fann voor boven de bankVan een Panda en een Tijgert graag
Ik weet nog dat ik ze erg tof vondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe een paint maken en dan effe een beetje een groot ploatje posten hier
dan zal ik wel effe kijken wat ik voor je kan doen
omdat je me toen geholpen hebtal kan ik het me niet herinneren maar ik geloof je op je woord
Maak je echte Lichtensteins na of ontwerp je ze zelf?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb van die schilder manies... en nu is dat weer effe helemaal over...
wat wil je dan voor schilderij ?![]()
een lichtenstein ?
ne man ik ben een na-aperquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak je echte Lichtensteins na of ontwerp je ze zelf?
En wat vraag je er gewoonlijk voor?
Boeien, ik jat al die ava's ook van een Amerikaans forum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ne man ik ben een na-aper![]()
ik schilder alles na
ik kan het niet zelf verzinnen
mew... dat lag een beetje aan het formaat, ik had een heleboel schilderijtjes maat 50x50 cmquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak je echte Lichtensteins na of ontwerp je ze zelf?
En wat vraag je er gewoonlijk voor?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen enkele woonkamert is compleet zonder een echte FANN aan de wand. Dat weet iedereen.
Ik heb net aan een tientje verdiend met die ava'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... dat lag een beetje aan het formaat, ik had een heleboel schilderijtjes maat 50x50 cm
want toen was ik nog een beetje bescheidenen durfde ik niks in het groot te maken en
die had ik allemaal over, want die had ik inmiddels in het groot gemaakt, en die gingen geloof ik weg voor 50 eurootje en grotere voor 100 euro, 150 euro en een paar zelf voor 200 euro geloof ik..
vonden sommige mensen niet leuk geloof ik
Peter6000 had ooit één van mijn geweldige paints in zijn woonkamer hangenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar...
er hangen er al heel wat in huiskamertjes
best geinig wel
Mensen vonden het niet leuk dat je geld kreeg voor iets waar je goed in bent? Waar verdienen ze zelf hun geld mee dan, vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... dat lag een beetje aan het formaat, ik had een heleboel schilderijtjes maat 50x50 cm
want toen was ik nog een beetje bescheidenen durfde ik niks in het groot te maken en
die had ik allemaal over, want die had ik inmiddels in het groot gemaakt, en die gingen geloof ik weg voor 50 eurootje en grotere voor 100 euro, 150 euro en een paar zelf voor 200 euro geloof ik..
vonden sommige mensen niet leuk geloof ik
Paupers die niet bereid zijn te betalen voor "kunnen".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mensen vonden het niet leuk dat je geld kreeg voor iets waar je goed in bent? Waar verdienen ze zelf hun geld mee dan, vraag ik me dan af
ja maar ik doe er iets langer over dan een paar minutenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb net aan een tientje verdient met die ava's
Ja, gooi er 's wat in dan? Ik heb mijn grooveshark klaar staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik doe er iets langer over dan een paar minuten![]()
MAAR GENOEG OVER MIJN SCHIDERIJEN !
EFFE MUZIEKIES DOEN?
Oeh, music battlequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik doe er iets langer over dan een paar minuten![]()
MAAR GENOEG OVER MIJN SCHIDERIJEN !
EFFE MUZIEKIES DOEN?
Euh, pardon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je punten krijgt voor teringherrie win ik
quote:
Da's niet eerlijk, die héb ik al in mijn playlistquote:
ik kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Goed, die ga ik dus niet in mijn playlist zetten als je het niet erg vind
Ik vond 'em leuk, tót hij op elk nepfilmpje verscheen dat ik aanklikte op YTquote:
AAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ik zit in een zéér foute muzikale fasequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen![]()
nah.. doe jij er effe eentje dan?
Nee doe maar nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in een zéér foute muzikale faseVraag maar aan Mera
![]()
Dus ik durf niet te posten waar ik nu naar luister
ja nu wil ik het wetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in een zéér foute muzikale faseVraag maar aan Mera
![]()
Dus ik durf niet te posten waar ik nu naar luister
OEH OEH!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OEH OEH!
Je brengt me op een HEEL goed idee!
Depeche Modequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
he he eindelijk !!!
kom op met die muziekkies !
had ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Depeche Mode
Ik kwam er alleen maar op omdat het pláátje van jouw YT me eraan deed denken
Hm, dat doet nog wel 's veranderenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik nog nooit van gehoord
wat is ''het ploatje'' van jou en Meraof hebben jullie die niet ...
Die heeft ze zelfs voor "ons" aangezet toen ze nog in Studio Vlemmix rondliepquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, dat doet nog wel 's veranderen
Maar ik denk:
Wat niemand begreep behalve wijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heeft ze zelfs voor "ons" aangezet toen ze nog in Studio Vlemmix rondliep
Stiekem blijft 'em dat ook wel want daar begon het allemaal meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heeft ze zelfs voor "ons" aangezet toen ze nog in Studio Vlemmix rondliep
effe keurenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, dat doet nog wel 's veranderen
Maar ik denk:
Hey, dat laatste gaat nog gebeuren op de Karaoke Meet met Yvonnequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stiekem blijft 'em dat ook wel want daar begon het allemaal mee![]()
We hadden hele optredens verzonnen voor op de meet met dat nummer
ik had je moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Generatiekloof? Hou oud is FANN eigenlijk?!
Mijn ma is bijna 50, da's het andere uiterstequote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jaal 40 geweest
![]()
echt heeeeeeeeel oud heur
Onzin, Heks mag ook komen en die is 132.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:10 schreef FANN het volgende:
Hoef ik zeker niet meer op de meet te komen![]()
leeftijdsdiscriminatie heet dat
Zo oud !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn ma is bijna 50, da's het andere uiterste
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onzin, Heks mag ook komen en die is 132.
Ik zat er héél even over na te denken om dit hele topic in mijn eentje vol te posten...quote:
Helaas wel! Maar de server is down en alleen de eigenaar kan hem restarten, en die ligt te slapen........ al fucking 12 uur lang.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat er héél even over na te denken om dit hele topic in mijn eentje vol te posten...
Game jij nog tegenwoordig?
Wat speel je dan!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Helaas wel! Maar de server is down en alleen de eigenaar kan hem restarten, en die ligt te slapen........ al fucking 12 uur lang.
Dus we zitten lekker op ventrilo te klagen.
Klagen
LIESL!!1!11!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Spelen jullie geen starcraft? Mijn vriendje weken op gewacht en nu al de singleplayer deels uitgespeeld
Oh en hij doet ook WOW maar daar begin ik niet aan, verslavingsgevoelig als ik ben
Weet je wel hoe lang het duurt om daar te levelen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom 's gewoon retail?Mera heeft gisteren haar eerste char op 80 gekregen
Zal ik je recruiten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het duurt om daar te levelen!
12x XP
Ja kut, altijd al een zwakke plek, iets met de pezen ofzo, het doet pijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hai babeHoe ist met je vleugeltje?
Ik ben braaf, blijf bij 1 game. Anders wordt dit huis ook een grote teringbende en moetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Starcraft 2 zou mijn ondergang worden, ik zou geen mens meer spreken, geen ava meer painten... Ik zou mezelf verwaarlozen...
Starcraft 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kut, altijd al een zwakke plek, iets met de pezen ofzo, het doet pijn in ieder geval
smeer ik er net 1 of ander verwarmend goedje op krijg ik nog uitslag ook.
Naja, nog een half wijntje, voor de pijn
Ik had al rsi toen ze nog amper van het bestaan ervan wisten.
Even serieus? Ik heb op dit moment voor mijn TV staan:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben braaf, blijf bij 1 game. Anders wordt dit huis ook een grote teringbende en moetelke dag diepvrieslasagne eten.
Hij zegt: Hij heeft gelijk, hij is een pauper dat hij het nog niet heeft!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Starcraft 2 zou mijn ondergang worden, ik zou geen mens meer spreken, geen ava meer painten... Ik zou mezelf verwaarlozen...
Starcraft 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STOMME GOODIES!? WAT IS HIJ VOOR KUTNERD!? ALLE GOODIES ZIJN FUCKING GENIAAL!!!11111quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt: Hij heeft gelijk, hij is een pauper dat hij het nog niet heeft!
Overigens zit hij hier gewoon naast mij op de bank, dus kan hij zich af en toe losrukken
Hij wilde eerst ook naar de lancering gaan maar hij had het al weken geleden online besteld en had geen zin om een treinkaartje te kopen voor een paar stomme goodies.
Hadden ze het spel ook nog niet meteen de volgende dag om 10 uur in de winkel, vond hij niet zo leuk
Dat zou echt de doodsteek voor mij zijn. Nog steeds wel wat last van paniek en straatvrees, en met zooooooveel games zou ik mezelf echt nooit meer de deur uitkrijgen @@quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus? Ik heb op dit moment voor mijn TV staan:
Ps3
Ps2
Sega Mega Drive
Sega DreamcastEn ik speel op allemaal tegelijk
![]()
En dan tel ik de Nintendo DS nieteens mee omdat Mera die weer mee heeft genomen
Ik heb gisteren Sonic 2 uitgespeeld op de Sega Mega Drive, precies 12 jaar nadat ik dat ding voor mijn verjaardag kreegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou echt de doodsteek voor mij zijn. Nog steeds wel wat last van paniek en straatvrees, en met zooooooveel games zou ik mezelf echt nooit meer de deur uitkrijgen @@
Joah, dáár zit wel wat in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor dat ik het fout heb, hij wilde het spel niet nog een keer kopen voor een paar goodies.
Dat steekt nouw kennelijk, excuse me!
schelden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
STOMME GOODIES!? WAT IS HIJ VOOR KUTNERD!? ALLE GOODIES ZIJN FUCKING GENIAAL!!!11111
Wat speelt hij nog meer trouwens? Ik vind hem stiekem tof nuOok al liep hij op mij te schelden
Vriendjes zijn slecht, die laten je beginnen met gamen! Was bij mij ook zo, hij speelde Dota en ik zat er voor Jan Lul bij, dus toen nog maar een cd aangeschaft. En je ziet wat er van komt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zegt: Hij heeft gelijk, hij is een pauper dat hij het nog niet heeft!
Overigens zit hij hier gewoon naast mij op de bank, dus kan hij zich af en toe losrukken
Hij wilde eerst ook naar de lancering gaan maar hij had het al weken geleden online besteld en had geen zin om een treinkaartje te kopen voor een paar stomme goodies.
Hadden ze het spel ook nog niet meteen de volgende dag om 10 uur in de winkel, vond hij niet zo leuk
Wat!? Om me in elkaar te beuken!? Ik heb een Sega Dreamcast Light Gun!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
schelden?
Op jou?
Hij komt er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |