http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=202570quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog nieuws na Frank Danes persbericht?
Niels en Froukje tussen 10.00 12.00 5 dagen in de week.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog nieuws na Frank Danes persbericht?
Hoe bedenken ze het. Echt geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+heel veel voor de nieuwen iddTurbo stereo
!
Dat vind ik toch wel zó zielig...quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niels en Froukje tussen 10.00 12.00 5 dagen in de week.
Dennis Ruyer 12.00 - 14.00
Jeroen van Inkel 16.00 - 19.00
Je hebt meteen een strand stoel bij gepakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zó zielig...
Over talentenjachten gesproken... toen ik vanmiddag rond 17 nog even een korte VrijMiBo deed op 't Mediapark kwamen er aan de lopende band allerlei dames verward langs lopen. Die waren op zoek naar de audities voor The Voice Of Holland (nieuwe Idols-kloon), maar konden de juiste plek niet vinden.
Je vergeet dat Robert Jensen de ochtendshow overneemt van Giel, want die laatste stapt over naar Sky Radio.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niels en Froukje tussen 10.00 12.00 5 dagen in de week.
Dennis Ruyer 12.00 - 14.00
Jeroen van Inkel 16.00 - 19.00
Nou, ik ben wel zo gaan zitten dat ik de betreffende trap goed in de gaten kon houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je hebt meteen een strand stoel bij gepakt.
En dan Eric verbannen naar enkel That's Live in het weekend + op TV de Nederpopshow voor de VPRO?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef alors het volgende:
Rudy moet gewoon bij de VPRO 3v12 doen samen met Marijke, wat een duo![]()
![]()
Eigenlijk kan het niet, maar zou geen nee zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
En dan Eric verbannen naar enkel That's Live in het weekend + op TV de Nederpopshow voor de VPRO?
Of ze doen beide 2 dagen ofzo, maar ik zou er niet rouwig om zijn als Eric werd vervangen door Rudy. Ik vind Eric een hele toffe kerel, maar ik ga er niet speciaal voor luisteren, zeker niet icm Sharid. Voor Rudy en Marijke maak ik graag tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan Eric verbannen naar enkel That's Live in het weekend + op TV de Nederpopshow voor de VPRO?
Dat kan niet, want dat gaat ten koste van het NOFX- en Slayer-gehalte van de zender. Dan krijgen ze een probleem met mij. En dat wil je niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Dreigbrief: Bin Laden komt eraan
EMMEN - Osama bin Laden valt Nederland binnen enkele dagen aan. Althans, dat beweert de schrijver van de dreigbrief die verstuurd werd naar verschillende (ex-)gemeenteraadsleden in Emmen. Ook de redacties van RTV Drenthe en RTV Gelderland ontvingen de brief. De politie onderzoekt de zaak. Dat heeft de gemeente Emmen vrijdag gemeld.
Onder de waarschuwing in de brief, die ondertekend is door iemand met een doctorstitel, staat 'Coran code 3'. Naar verluidt hebben ook landelijke politici de brief ontvangen. Bij de dreigbrief zou bovendien een cd met een filmpje zitten. Wat daarop te zien is, is onbekend. De gemeente Emmen wil verder geen uitspraken doen over de zaak.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Ekdom neemt het tijdslot over van Stenders en Domien gaat naar 10-12
http://www.radiofreak.nl/(...)kdom-naar-lunchtijd/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |