Gehaktballen tillenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Vergeet het snijden niet....quote:
Kijk, daar is een topsport waar ik me ook in kan vindenquote:
We verwachten wel een foto!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
ja ff met de buuv mee die heeft auto en moet ff naar de Ikea, en ja als er dan gevraagd wordt ga je mee, zeg ik geen nee, wil een mooie lamp in de keuken dus die ga ik kopen.
tot vanavond all
Da's nog steeds niet duur vind ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet het snijden niet....![]()
Overigens baal ik er wel van dat een glas drinken in het restaurant inmiddels veel duurder is dan bij de bistro....
Bij de Bistro heb je voor een Euro een hotdog en drinken, en in het restaurant betaal je al 1,25 voor een glas.
Wel lekker trouwens, de eigen mix: half cranberryfrisdrank, half 7-up
Pcies Heks, dus 2 dagen Ikea en dan een dag rust, anders valt je portemonnee te snel afquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Nah, je mag nog een keer bijvullen dus het valt nogal mee..... bij een AC restaurant betaal je gegarandeerd meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's nog steeds niet duur vind ik?
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil ook naar de IKEA! Tijd voor een RLS IKEA Meet.
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!
Oh, goed idee, de Ikea in Duiven is op zondag ook altijd openquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil ook naar de IKEA! Tijd voor een RLS IKEA Meet.
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).quote:
Klinkt aanlokkelijk zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.
Met z'n alle kutbullar vreten, dáár gaat het om
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).
Oh, en ze is dom...... met hoofdletters, DOM dus, maar dat valt haar eigenlijk ook niet te verwijten, het maakt haar wel tergend irritant.
Die heb ik volgens mij bij Ranking The Stars gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Gert het volgende:
Kim Feenstra doet ook mee in de nieuwe Expeditie Robinson die vanaf september wordt uitgezonden.
Ik vind haar niet mooi. Een beetje een eng hoofd heeft ze, van een veenlijkje.
[ afbeelding ]
Het is neem ik aan geen RLS met streams.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |