Grieks etenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel leuk als het wat meer stijl en smaak heeft dan de Beer ofzo, maar ik hoef ook echt niet zo'n restaurant waar je idd een mega bord krijgt en dan helemaal in het midden een stukje vlees van 1cm2 ligt.
Als ik uit ETEN ga, dan wil ook wel echt ETEN, en niet dat je na afloop als eerst naar de McDrive rijdt
Tuutuutudumtuudumdumquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee doe het nietnu heb ik die hele tijd die plingplongetjes van dat liedje in mijn hoofd
Het enige wat ik jammer vind is dat ze hele tijd 'kanker' zeggenquote:
Gaat dat ook tot Hardcore ed?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind eigenlijk alle muziek goed om naar te luisteren.. Van Pulp tot Celine Dion en van The Beatles tot en met Andre Hazes.
Ik neem gewoon altijd de mixed grill of de spare-ribs, dan weet ik zeker dat ik na afloop geen honger meer hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel leuk als het wat meer stijl en smaak heeft dan de Beer ofzo, maar ik hoef ook echt niet zo'n restaurant waar je idd een mega bord krijgt en dan helemaal in het midden een stukje vlees van 1cm2 ligt.
Als ik uit ETEN ga, dan wil ook wel echt ETEN, en niet dat je na afloop als eerst naar de McDrive rijdt
Ja, zelfs Ramses Shaffy zegt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ze hele tijd 'kanker' zeggen
Boeiend. Ik vind het belachelijk als mensen dingen als 'kankerduur' zeggen.quote:
Klopt ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat gek
http://www.radioseven.se/# deze bedoel je toch?
Ja hallo ik ook, maar ik vond het zelf schokkend dat hij het zei.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Boeiend. Ik vind het belachelijk als mensen dingen als 'kankerduur' zeggen.
En waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Echt kankervervelend!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry, ik zie hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo ik ook, maar ik vond het zelf schokkend dat hij het zei.
Mjah hoort een beetje bij die 'scene' / hun imago. Maar goed, het is idd beetje overbodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ze hele tijd 'kanker' zeggen
Oh ja dat is makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja!
Nee, niet gek, geweldig juist.
Maar in al die vele jaren nog nooit iemand tegengekomen die het ook luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |