iBennyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet... maar het is gewoon opvallend
Niet je mening opdringen hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen moet maar lekker zeggen wat ze willen, maar als je niet snapt dat je er andere mensen pijn mee kunt doen dan ben je gewoon een tactloze knuppel.
Word!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen moet maar lekker zeggen wat ze willen, maar als je niet snapt dat je er andere mensen pijn mee kunt doen dan ben je gewoon een tactloze knuppel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan." altijd zo'n gezeur. Bij mij ook, maar het is heus niet zo dat ik in het janken uitbarst zodra ik kanker hoor. Of dat ik daar zelfs maar aan denk als ik kanker zeg.
about 1 minute ago via FOK!
Retweeted by Rauzer
okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies eens een ander subforum voortaan, nu moet ik slotten.
Ja maar in andere landen word er toch gewoon minder met ziektes gescholden dan hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
In Amerika vroegen ze me wat het ergste scheldwoord in Nederland was. Ik zei ''cancer''. As in cancerbitch.
Die gezichten. Ze waren echt geschokt. En het waren jongen mensen die echt wel wat gewend waren, maar ze konden er niet over uit dat een land dat woord deed gebruiken om mee te schelden. Ze vonden het niet eens clever maar gewoon fokking raar.
Hahaha heatseeking missilequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar je hebt ook mensen die het niet willen uitspreken of typen. Dan heb ik wel zoiets van '', tis geen heatseeking missile ofzo, dat als je het zegt het je zal vinden en je er last van krijgt
Dudequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan." altijd zo'n gezeur. Bij mij ook, maar het is heus niet zo dat ik in het janken uitbarst zodra ik kanker hoor. Of dat ik daar zelfs maar aan denk als ik kanker zeg.
Retweeted by Rauzer
Ik dacht eerst dat je echt tweets kon plaatsen hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
Retweeted by Rauzer
In Amerika is het gewoon fuck dit of fuck dat. Of cocksucker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar in andere landen word er toch gewoon minder met ziektes gescholden dan hier?
daar is het eerder 'je moeder dit' of 'hoerenzoon dat'
Ja ik vind dat wat overdrevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha heatseeking missile![]()
Ik ken ook iemand die het 'K' noemt dan moet ik wel altijd lachen. Alsof de kanker dan in gepersonificeerde vorm aan de deur klopt en zegt 'ja? u riep?'
quote:
SON OF A BITCHquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika is het gewoon fuck dit of fuck dat. Of cocksucker.
Jouw moederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat "je moeder" een stuk minder tof overigens.
Je vader.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, respectloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Dan is het wel persoonlijk inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Kap!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg vaak alleen je moeder of vader in positieve zin. Dat ik je vader naakt wil zin ofzo.
JMNMT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg vaak alleen je moeder of vader in positieve zin. Dat ik je vader naakt wil zin ofzo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik ook, daar kan ik me echt over opwinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
En zo heeft iedereen dus zijn persoonlijke dingen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die vind ik nog net iets kutter. dankje.
Vind ik ook niets, hoor ik liever niet en gebruik ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar waarom is tering dan niet erg bijvoorbeeld?
Of Godverdomme?
daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Je kankermoeder wat dacht je daarvan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |