Weetje ik heb er gewerkt en het viel mij eigenlijk wel meequote:
Kut Den Haag.quote:
Dat zeg ik ook wel eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind kutjebef zo'n heerlijk scheldwoord. En je doet er niemand echt pijn mee want als je dat tegen iemand zegt dan vinden ze het zo'n absurd woord dat ze lachen. Dus een vredige wereld zou bewerkstelligt kunnen worden als iedereen dat woord zou zeggen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind kutjebef zo'n heerlijk scheldwoord. En je doet er niemand echt pijn mee want als je dat tegen iemand zegt dan vinden ze het zo'n absurd woord dat ze lachen. Dus een vredige wereld zou bewerkstelligt kunnen worden als iedereen dat woord zou zeggen.
Haphaphapquote:
Je hebt echt kanker gelijk weet je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een stom pubertienertje, ik mag het ook zeggen.
Nooit je kantoor verlaten zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Weetje ik heb er gewerkt en het viel mij eigenlijk wel mee
Alsof je iemand pijn doet door het woord kanker te zeggen. Ik vind dat er een heel duidelijk verschil zit tussen het woord gebruiken als krachtterm en tussen de ziekte. Niet dat ik het zelf vaak gebruik, maar ik kan er mee leven dat er mensen zijn die dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Je typt siewosie te vaak verkeerd. Moet je eens afleren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik scheld sowieso teveel. Moet ik eens afleren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je iemand pijn doet door het woord kanker te zeggen. Ik vind dat er een heel duidelijk verschil zit tussen het woord gebruiken als krachtterm en tussen de ziekte. Niet dat ik het zelf vaak gebruik, maar ik kan er mee leven dat er mensen zijn die dat wel doen.
Eind 2001 min of meer bij toeval gevonden. Volgens mij toen ik voor een reisje naar Zweden keek ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:Nou jij bent de eerste die erover begint.
Maar had het niet verwacht dat iemand hier op komt om ooit naar te luisteren
Hoe kom jij hieraan?
Precies... en waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
Socios
Weer een Socios topic.Hij heeft bijna meer naamtopics dan ik.
Ik vind het ook niet verschrikkelijk, het doet me op zich niet veel, maar ik snap ook dat andere mensen het wel kut vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je iemand pijn doet door het woord kanker te zeggen. Ik vind dat er een heel duidelijk verschil zit tussen het woord gebruiken als krachtterm en tussen de ziekte. Niet dat ik het zelf vaak gebruik, maar ik kan er mee leven dat er mensen zijn die dat wel doen.
Tyfus is mijn favorietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
kutjebef, kutjepikandijvie en godver zijn de woorden die ik gebruik. Ow en kutje....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Haphaphap
[..]
Je hebt echt kanker gelijk weet je dat?
[..]
Nooit je kantoor verlaten zeker
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
Socios
Weer een Socios topic.Hij heeft bijna meer naamtopics dan ik.
Is een verschil, maar nog vind ik het enorm lelijk en nergens op slaan om het te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
kutjebef, kutjepikandijvie en godver zijn de woorden die ik gebruik. Ow en kutje....
Kom van de kast af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee uiteraard want ik ben zo wereldvreemd
quote:
Ja, ik snap wel dat het 'image' is maar er zijn meteen zoveel mensen die het overnemen. Stond in een speelgoedwinkel zeggen twee kleine jongetjes 'Dat is kankerduur man!' Dat vind ik best erg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hoort een beetje bij die 'scene' / hun imago. Maar goed, het is idd beetje overbodig.
Alhoewel die anti-kanker fanatici soms ook onuitstaanbaar zijn...
Maar waarom is tering dan niet erg bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een verschil, maar nog vind ik het enorm lelijk en nergens op slaan om het te gebruiken.
Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah...ik vind dat altijd maar aanstellerijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
maar ik snap ook dat andere mensen het wel kut vinden.
Vriendin heeft een tijdje in Zweden gewoond. Maar ik luister nog niet zo lang hoor, 2 jaartjes ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Eind 2001 min of meer bij toeval gevonden. Volgens mij toen ik voor een reisje naar Zweden keek ofzo.
Sindsdien verknocht aan.
Alleen jammer dat ze een tijdje de jingles van het Zweeds naar het Engels hebben gedaan. Maar ja, van een lokale Zweedse radiozender willen ze zeker nog meer internationaal.
En hoe ben jij bij die radiozender gekomen?
Neuh ik lig er net zo lekkerquote:
Precies. Ik zie het als een woord en niet dat iemand je het persoonlijk toewenst ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan." altijd zo'n gezeur. Bij mij ook, maar het is heus niet zo dat ik in het janken uitbarst zodra ik kanker hoor. Of dat ik daar zelfs maar aan denk als ik kanker zeg.
Cool.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vriendin heeft een tijdje in Zweden gewoond. Maar ik luister nog niet zo lang hoor, 2 jaartjes ofzo
Nee hoor helemaal niet... maar het is gewoon opvallendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je jaloers
Ik open zo een topic over jou hoor
Vooral als je de klemtoon zo lekker legtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
En het kutte is, kanker is een woord dat met een k begint en die woorden zijn gewoon zo lekker om uit te spreken.
Kanker rolt zo heerlijk je bek uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
En het kutte is, kanker is een woord dat met een k begint en die woorden zijn gewoon zo lekker om uit te spreken.
Pics!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin heeft een tijdje in Zweden gewoond. Maar ik luister nog niet zo lang hoor, 2 jaartjes ofzo
Dat ben ik zeker met je eens. Het is wel sneu dat er gewoon hele groepen zijn die het echt voor ieder woord lijkt te plaatsen. Echt niet nodig, en slaat nergens op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat het 'image' is maar er zijn meteen zoveel mensen die het overnemen. Stond in een speelgoedwinkel zeggen twee kleine jongetjes 'Dat is kankerduur man!' Dat vind ik best erg.
Nou is het ook weer niet zo dat ik iedereen in elkaar mep ofzo, of er uberhaupt iets van zeg maar het kan best wel wat minder.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen moet maar lekker zeggen wat ze willen, maar als je niet snapt dat je er andere mensen pijn mee kunt doen dan ben je gewoon een tactloze knuppel.
Dat woord heeft voor mij wel een bepaalde lading ja. En een verschil als krachtterm of ziekte zie ik er niet in. Een appel blijft een appel om het zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is kutte is nog dat hierin wel iets van waarheid in zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
iBennyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet... maar het is gewoon opvallend
Niet je mening opdringen hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen moet maar lekker zeggen wat ze willen, maar als je niet snapt dat je er andere mensen pijn mee kunt doen dan ben je gewoon een tactloze knuppel.
Word!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan." altijd zo'n gezeur. Bij mij ook, maar het is heus niet zo dat ik in het janken uitbarst zodra ik kanker hoor. Of dat ik daar zelfs maar aan denk als ik kanker zeg.
about 1 minute ago via FOK!
Retweeted by Rauzer
okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies eens een ander subforum voortaan, nu moet ik slotten.
Ja maar in andere landen word er toch gewoon minder met ziektes gescholden dan hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
In Amerika vroegen ze me wat het ergste scheldwoord in Nederland was. Ik zei ''cancer''. As in cancerbitch.
Die gezichten. Ze waren echt geschokt. En het waren jongen mensen die echt wel wat gewend waren, maar ze konden er niet over uit dat een land dat woord deed gebruiken om mee te schelden. Ze vonden het niet eens clever maar gewoon fokking raar.
Hahaha heatseeking missilequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar je hebt ook mensen die het niet willen uitspreken of typen. Dan heb ik wel zoiets van '', tis geen heatseeking missile ofzo, dat als je het zegt het je zal vinden en je er last van krijgt
Dudequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela Ik vind dat "Mijn "familielid" is daar aan doodgegaan." altijd zo'n gezeur. Bij mij ook, maar het is heus niet zo dat ik in het janken uitbarst zodra ik kanker hoor. Of dat ik daar zelfs maar aan denk als ik kanker zeg.
Retweeted by Rauzer
Ik dacht eerst dat je echt tweets kon plaatsen hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
Retweeted by Rauzer
In Amerika is het gewoon fuck dit of fuck dat. Of cocksucker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar in andere landen word er toch gewoon minder met ziektes gescholden dan hier?
daar is het eerder 'je moeder dit' of 'hoerenzoon dat'
Ja ik vind dat wat overdrevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha heatseeking missile![]()
Ik ken ook iemand die het 'K' noemt dan moet ik wel altijd lachen. Alsof de kanker dan in gepersonificeerde vorm aan de deur klopt en zegt 'ja? u riep?'
quote:
SON OF A BITCHquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika is het gewoon fuck dit of fuck dat. Of cocksucker.
Jouw moederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat "je moeder" een stuk minder tof overigens.
Je vader.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, respectloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Dan is het wel persoonlijk inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
Kap!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg vaak alleen je moeder of vader in positieve zin. Dat ik je vader naakt wil zin ofzo.
JMNMT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg vaak alleen je moeder of vader in positieve zin. Dat ik je vader naakt wil zin ofzo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik ook, daar kan ik me echt over opwinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
En zo heeft iedereen dus zijn persoonlijke dingen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die vind ik nog net iets kutter. dankje.
Vind ik ook niets, hoor ik liever niet en gebruik ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar waarom is tering dan niet erg bijvoorbeeld?
Of Godverdomme?
daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Je kankermoeder wat dacht je daarvan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |