En jij zegt datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
omg hier knalde een opmerking van mij door de ether hahaha.
Collega: jah, volgens mij is dit wel een neukplaat.
andere collega die met mij mij rijd: begint te lachen.
Collega 1: Je hoeft niet te lachen.
Ik zonder na te denken kai hard: Jongen, hij hoort voor het eerst het woord neuken
quote:
haha, tjah ik riep het zonder na te denken hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
En jij zegt dat
Heb je muismeisje al gemaild
Hmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
Die stomme monteur schiet niet op
![]()
En hij heet Jan
Ik niet. Middelbare.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik mis de middelbare school meer dan de basisschool.
jan kan er dus niks vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En hij heet Jan
En wat is daar mis meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En hij heet Jan
Ik lig dubbelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een keertje een meisje helemaal ondergetekend met watervaste stift in de les. Heel haar gezicht en armen. Toen werd de docent boos en gingen we met vulpenvullingen gooien. Toen heeft die man een ander meisje geslagen.En hij flipte helemaal tegen het meisje dat onder de stift zat. En ik ging dood. Maarja, wie blijft er dan ook stilzitten als ik aan het tekenen ben met watervaste stift.
Ik mis de basisschool meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ook... op de middelbare was ik tof, om de basisschool nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |