Elke mongool kent dat toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, voor de kinderen die geen jeugd hebben gehad: Annamaria Koekkoek
Ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, ok ....
[..]
ik kende het ook niet
Dus eigenlijk gewoon: 1, 2, 3 rood lichtje ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel
1 met zn gezicht tegen de muur en ogen dicht, die zegt annamariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koekoek! En bij koekoek draait hij zich om. De rest probeert naar de muur te komen zonder gezien te worden (vaag uitgelegd)
Das meer Socios z'n afdelingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon: 1, 2, 3 rood lichtje ?
Ik vond dat echt niets aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ken het wel![]()
Vroeger in de zomer tot etenstijd naast het huis gespeeld
hahahahaquote:
wtf hahaha, dat icoontjequote:
Ik vond dat léééuk vroegerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel
1 met zn gezicht tegen de muur en ogen dicht, die zegt annamariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koekoek! En bij koekoek draait hij zich om. De rest probeert naar de muur te komen zonder gezien te worden (vaag uitgelegd)
Rode lampen misschien... Maar 1,2,3??? Voorlopig 0quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden altijd verstoppertje. Mijn broer verstopte zich altijd achter een groot standbeeld van een leeuw ergens in de straat. Ik achter een glazen plaat.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden altijd verstoppertje. Mijn broer verstopte zich altijd achter een groot standbeeld van een leeuw ergens in de straat. Ik achter een glazen plaat.
je werd zeker nooit gevonden ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Oh gawd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
mijn meubels gestolen uit het Habbo hotel
![]()
Verstoppertje idd ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
omg, dat kán niet waar zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
mijn meubels gestolen uit het Habbo hotel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |