quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet een kabeltje hebben van ¤ 1,49 en je bent uiteindelijk ruim ¤ 250 kwijt...
Ja daarom vraag ik het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, dat gelukkig wel ja. Het zou pas echt geweldig zijn als ik dat nog niet had inderdaad.
Zonder die kabel had ik aan de rest van de spullen niets gehad. Het zijn namelijk spullen voor in de caravan. En die kabel, dat is de losbreekreminrichtingkabel (of hoe je het ook noemt), heb ik toch echt nodig als ik de caravan op de correcte manier achter de auto wil hangen.quote:
Je daarna beste en jongste speler is Taleb.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
welke vaardigheden zou ik het beste kunnen gaan trainen in mijn jeugd???
verdedigen als eerste training? en welke als tweede training??
Yup. Over 5 weekjes en dan 3 weekjes met de sleurhut. Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
Ik volg je. Nou mooi kan je straks op vakantie
Gaat het Frankrijk worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Over 5 weekjes en dan 3 weekjes met de sleurhut. Heerlijk.
We gaan met nog een koppel en de planning is eigenlijk 2 weken Zuid-Duitsland en daarna een weekje Italië nog. Maar de regels wat betreft honden zinnen ons niet zo in Italië. Dus we willen eigenlijk toch gewoon naar Frankrijk, dus we moeten dat nog eens even goed bespreken.quote:
het is morgen, waar is die PMquote:
Heel mooi, en ik ga er flink van genieten, daar het wel weer de nodige seizoenen duurt eer ik er ooit weer eentje zal winnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Drassss het volgende:
Staat heel mooi BrandX
HIer ook weer een beker erbij
Haha, ach altijd positief blijven. Volgend seizoen word je gewoon weer eerste!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel mooi, en ik ga er flink van genieten, daar het wel weer de nodige seizoenen duurt eer ik er ooit weer eentje zal winnen.
Whahaha! Grapjasquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, ach altijd positief blijven. Volgend seizoen word je gewoon weer eerste!
Je gaat het beter dan mij doen, want ik moet met mijn 180 hatstats team vechten tegen 250/290 teamsquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Whahaha! Grapjas
Ik ga voor plaats 5, dan ben ik al heel trots
Vertaling please?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je gaat het beter dan mij doen, want ik moet met mijn 180 hatstats team vechten tegen 250/290 teams
Haha sorry.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vertaling please?
Wat bedoel je hier
ah ok! Hoe zie je dat dan? welk progje gebruik je daarvoor?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha sorry.
Alltid geeft een rating aan je team ( verdediging/middenveld/aanval ). Dat noemen ze hatstats.
Het komt er gewoon op neer dat mijn team tegen teams moet ballen die 2x zo goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |