quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Daarom had ik de reactie ook niet gequote...
Je kan anders al wat bieden op de 3 spelers die ik te koop heb staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
Niks mis mee. Op HT kan ik namelijk niks meer doen dus het is wachten op de updates
Hij drinkt samen met mij koffie, omdat ik mijn mok heb laten vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat doet je huis dan dat ie zo gek is?
![]()
Hoeveel gaat dat grapje me kosten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan anders al wat bieden op de 3 spelers die ik te koop heb staan.
Ze staan voor 0 gelist, dus je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar als je op ze alle drie beidt, dan ben je minimaal 3000 kwijt.quote:
Zo Bidal is in de marktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze staan voor 0 gelist, dus je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar als je op ze alle drie beidt, dan ben je minimaal 3000 kwijt.
Doh!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij drinkt samen met mij koffie, omdat ik mijn mok heb laten vallen.
En je bent al overboden!quote:
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Nixx-, voor zover je nog twijfelt. Hermannus is veruit je waardevolste trainee (leeftijd/potentieel), daar dus op richten en dan is het primair Positiespel
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oeh. Bidwar.
Maar nu ga ik even met vrouwlief wat winkelen.
Ik zou kiezen voor de uitstekende. Die gaan het meeste geld opbrengen. Zodra die uitgetraint zijn kan je altijd nog een keer kijken wat je trainen zou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.
Maar hij zit op zijn max qua bijskills.
Ik kan als secundaire training kiezen:
- Verdedigen voor 2x uitstekend en 3x goed
- Passen voor 3x redelijk (3 verdedigers), 6x onbekend (3 middenvelders, 2 verdedigers en een vleugelspeler)
- Vleugelspel voor 2x goed (middenvelder en vleugelspeler) 7x matig (2 middenvelders en 5 verdedigers)
Verrek, Isendoorn over het hoofd gezien. Die scheelt qua leeftijd natuurlijk ook weer niet zo heel veel met Hermannus.. Je zou binnenkort eens een keer primair Verdedigen moeten doen (waarbij van je andere 4 trainees het huidige niveau reeds bekend is), daarmee krijg je dan te horen hoever hij is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.
Maar hij zit op zijn max qua bijskills.
Ik kan als secundaire training kiezen:
- Verdedigen voor 2x uitstekend en 3x goed
- Passen voor 3x redelijk (3 verdedigers), 6x onbekend (3 middenvelders, 2 verdedigers en een vleugelspeler)
- Vleugelspel voor 2x goed (middenvelder en vleugelspeler) 7x matig (2 middenvelders en 5 verdedigers)
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verrek, Isendoorn over het hoofd gezien. Die scheelt qua leeftijd natuurlijk ook weer niet zo heel veel met Hermannus.. Je zou binnenkort eens een keer primair Verdedigen moeten doen (waarbij van je andere 4 trainees het huidige niveau reeds bekend is), daarmee krijg je dan te horen hoever hij is.
Qua bijstats zit je inderdaad lastig, qua meerwaarde op transferprijs zou ik voor Passen kiezen als 'waardevolste' bijstat. De combi PM/Verdedigen is gewoon een erg ongelukkige
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet MrMoon niet ineens gaan bieden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet een kabeltje hebben van ¤ 1,49 en je bent uiteindelijk ruim ¤ 250 kwijt...
Ja daarom vraag ik het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, dat gelukkig wel ja. Het zou pas echt geweldig zijn als ik dat nog niet had inderdaad.
Zonder die kabel had ik aan de rest van de spullen niets gehad. Het zijn namelijk spullen voor in de caravan. En die kabel, dat is de losbreekreminrichtingkabel (of hoe je het ook noemt), heb ik toch echt nodig als ik de caravan op de correcte manier achter de auto wil hangen.quote:
Je daarna beste en jongste speler is Taleb.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
welke vaardigheden zou ik het beste kunnen gaan trainen in mijn jeugd???
verdedigen als eerste training? en welke als tweede training??
Yup. Over 5 weekjes en dan 3 weekjes met de sleurhut. Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
Ik volg je. Nou mooi kan je straks op vakantie
Gaat het Frankrijk worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Over 5 weekjes en dan 3 weekjes met de sleurhut. Heerlijk.
We gaan met nog een koppel en de planning is eigenlijk 2 weken Zuid-Duitsland en daarna een weekje Italië nog. Maar de regels wat betreft honden zinnen ons niet zo in Italië. Dus we willen eigenlijk toch gewoon naar Frankrijk, dus we moeten dat nog eens even goed bespreken.quote:
het is morgen, waar is die PMquote:
Heel mooi, en ik ga er flink van genieten, daar het wel weer de nodige seizoenen duurt eer ik er ooit weer eentje zal winnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:53 schreef Drassss het volgende:
Staat heel mooi BrandX
HIer ook weer een beker erbij
Haha, ach altijd positief blijven. Volgend seizoen word je gewoon weer eerste!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel mooi, en ik ga er flink van genieten, daar het wel weer de nodige seizoenen duurt eer ik er ooit weer eentje zal winnen.
Whahaha! Grapjasquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, ach altijd positief blijven. Volgend seizoen word je gewoon weer eerste!
Je gaat het beter dan mij doen, want ik moet met mijn 180 hatstats team vechten tegen 250/290 teamsquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Whahaha! Grapjas
Ik ga voor plaats 5, dan ben ik al heel trots
Vertaling please?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je gaat het beter dan mij doen, want ik moet met mijn 180 hatstats team vechten tegen 250/290 teams
Haha sorry.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vertaling please?
Wat bedoel je hier
ah ok! Hoe zie je dat dan? welk progje gebruik je daarvoor?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha sorry.
Alltid geeft een rating aan je team ( verdediging/middenveld/aanval ). Dat noemen ze hatstats.
Het komt er gewoon op neer dat mijn team tegen teams moet ballen die 2x zo goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |