\quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij met die berg spelers. Het jammere is alleen dat ik geen bijskills op spelers kan trainen, ach, maar wat zeur ik nou...
ja... sorry... ik kan het niet helpen dat ik zo veel geluk heb met scouten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
Drassss kijkt naar zijn jeugd en ziet alleen als hoogste redelijk
Spelers met goed heb ik ook wel maar niet zoveel voor dezelfde linie of skill. Uitstekende zijn zeldzaam maar daar geloof ik geen hol van als ik die van jou zie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
ja... sorry... ik kan het niet helpen dat ik zo veel geluk heb met scouten.
Jammer dat ik geen spelers weg kan geven. Ik heb deze ook nog:
Vince Greep
16 jaar en 111 dagen
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. matig)
Ik heb hiervoor periodes gehad toen kwam er geen drol uit mijn jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
Spelers met goed heb ik ook wel maar niet zoveel voor dezelfde linie of skill. Uitstekende zijn zeldzaam maar daar geloof ik geen hol van als ik die van jou zie.
youthid=78952160quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Drassss het volgende:
Nixx, die Hermanus de Waal.. Kan je daar het ID nummer van geven?
Een collega die ook een familie team heeft kan daar wel eens geïnteresseerd in zijn!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet je niet zeuren, want dan doe je het zelf
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef Drassss het volgende:
Welke Nederlander zet nu een Prent om 02.23 op de TL![]()
Ik PM je morgen wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:20 schreef The_Hives het volgende:
als het topic dan maar niet vol is, anders vergeet ik het weer
quote:30-07-2010 (15/42) Ziad Itani heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 19 556 ¤ is toegekend.
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je er weer snel tussen in posten, nu staat mijnniet onder de reactie van Hyves...
Zo snel gaat het tegenwoordig niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je er weer snel tussen in posten, nu staat mijnniet onder de reactie van Hyves...
Ja. Daarom had ik de reactie ook niet gequote...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snel gaat het tegenwoordig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |