SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met de witte neus ziet er gewoon echt uit alsof er een naam perfect bij haar past! Ik ben er alleen nog niet achter welke...
Fuck the EBU.
Tadaaaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef Sosha het volgende:
Zijn ze er al zijn ze er al zijn ze er al
Jeetje! Da's echt een dubbelganger!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Aww, wat een dotjes.
Die eerste lijkt op mijn kitten trouwens!
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Ritmo het volgende:
Eerst foto's! De naam moet wel bij ze passen, anders gaan ze er op latere leeftijd psychische klachten door krijgen.
Heb je al gezien dat ik om 17:30 al foto's heb geplaatst?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef HJTP het volgende:
[..]
Dit.
En: Mo en Ho vind ik leuk, of Muis.
Ja die zag ik pas toen ik al gepost hadquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat ik om 17:30 al foto's heb geplaatst?
Die post kun je haast niet missen
Oh, de edit maakt 't weer goed
Ik hoop alleen dat ik ze uit 't huis van m'n vriend weg kan krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef HJTP het volgende:
[..]
Ja die zag ik pas toen ik al gepost had
Ik heb thuis ook een kat van dat formaat (gehad, ze is nu drie). Ik weet hoe vreselijk leuk het is, geniet ervan!
Pools - zezolquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:54 schreef Moira. het volgende:
Scheel:
Engels - squinting
Frans - strabisme
Duits - schielend
Portugees - estrábico
Spaans - bizco/bisojo
Italiaans - strabico
Deens - skele
Zweeds - skela
Pippaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeetje! Da's echt een dubbelganger!
Hoe heet de jouwe?
Haha, dat heb ik ook vaak bij kattenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa.
Maar we noemen haar momenteel voor Pipjeflipje of Pippaflippa.
Maar 't moet dan weer niet té gewoontjes worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het echt poesjes voor mooie meisjesnamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |