abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_84638406


Van de bedenker van Nip/Tuck komt Glee.
Een nieuwe serie op FOX die je het beste kan omschrijven als High School Musical meets Mean Girls.
Glee draait om een groep scholieren, die onder leiding van hun Spaanse leraar Will Shuester een koor beginnen op hun school. Hun doel is het winnen van nationals, maar daarvoor moeten eerst de voorgaande rondes gewonnen worden. Het koor bestaat uit allerlei soorten scholieren: De football speler, de outcast, de nerd en de diva etc.



Liedjes
De liedjes uit de afleveringen verschijnen vaak ook op CD's en singles. Alle personages zingen hun eigen nummers. Ondertussen zijn er al 6 albums verschenen met liedjes uit de reeks.Als je een nummer zoekt, kun je in deze lijst kijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Glee

Waar zijn we nu
Op het moment is seizoen een afgelopen, na 22 afleveringen. Seizoen twee zal beginnen op 21 september.
Seizoen drie is inmiddels ook al besteld.

Vorige topics:
[US] Glee! HSM meets Mean Girls door de maker van Nip/Tuck
[US] Glee: Waar we wachten tot april
[US] Glee - Op naar Regionals!

[ Bericht 12% gewijzigd door Seam op 29-07-2010 20:49:14 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84638427
Ik zal de OP dadelijk nog even wat uitbreiden, want Glee verdient natuurlijk meer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84639482
en ik lees weer rustig mee :)
what you see, is what you get!
pi_84642487
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Seam het volgende:
Ik zal de OP dadelijk nog even wat uitbreiden, want Glee verdient natuurlijk meer.
Wat een leuke OP zeg! :D
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84647641
Hihi, ik droomde vannacht dat er een Nederlandse Glee-club werd opgericht en er deden allemaal dezelfde soort types mee (iemand in een rolstoel, dikke negerin etc). Ik had de rol van Rachel (al lijk ik niet echt op d'r..) en ik had natuurlijk ook een stomende affaire met de Nederlandse Puck O+ M'n dvd is trouwens binnen O+!!
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:28:01 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84648305
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hihi, ik droomde vannacht dat er een Nederlandse Glee-club werd opgericht en er deden allemaal dezelfde soort types mee (iemand in een rolstoel, dikke negerin etc). Ik had de rol van Rachel (al lijk ik niet echt op d'r..) en ik had natuurlijk ook een stomende affaire met de Nederlandse Puck O+
Mijn reactie hierop:

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:18:18 #7
88233 Steve
Still the best.
pi_84650117
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Marble het volgende:

[..]

Mijn reactie hierop:

[ afbeelding ]
:D.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_84650279
Een nieuw seizoen en dat met Charice..
een Brittany afl...

Ik kan niet meer wachten!!
pi_84822458
en weer een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:55:16 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84822723
quote:
Sue Sylvester is coming to a Borders near you. Will’s nemesis will pen her memoirs this season and the book will be available in bookstores.
Zo cool .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84825657
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Marble het volgende:

[..]

Zo cool *O*.
Kunnen we dat boek echt kopen :o?
pi_84825808
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Kunnen we dat boek echt kopen :o?
Hoezo geloof je het niet? Barney heeft ook de Bro Code officieel uitgebracht
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84825859
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Hoezo geloof je het niet? Barney heeft ook de Bro Code officieel uitgebracht
Wie wat?
Ik dacht dat het misschien een opkomende verhaallijn uit de serie was ofzo. Maar ehm.. kunnen we 'm al reserveren :9?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:18:26 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84825901
Het zal wel geschreven worden door degene die ook haar (geniale) Twitter schrijft.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84825925
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Wie wat?
Ik dacht dat het misschien een opkomende verhaallijn uit de serie was ofzo. Maar ehm.. kunnen we 'm al reserveren :9?
Een boek in de serie How I met your mother geschreven door het fictionele karakter. Vond het erg leuk hoe sommige dingen ook precies klopten met de serie. Dit lijkt me ook wel grappig, maar zal ik waarschijnlijk gaan downloaden ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:21:43 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84826047
Op je kindle?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84826135
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Marble het volgende:
Op je kindle?
Op mijn Pc :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84844731
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_84862849
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:57 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er debiel uit zeg :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_85058839
Mr. Schuester O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:56:53 #21
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85092779
Ik durf ook eindelijk mee te lezen in dit topic. :D

Heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 1 gezien. Wat een topserie! Kan niet wachten tot seizoen 2 start. O+
A grand adventure has begun.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:53:40 #22
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_85223985
Ben de serie nu aan het downloaden. Heb er nog niets van gezien, dus als ik het leuk vind, heb ik dit seizoen gelijk 48 afleveringen te zien, seizoen 1&2
pi_85234584
Ben ik de enige die reikhalzend uitkijkt naar 21 september :@?

Blijf Bust your windows een super geslaagde cover vinden. Laatst beluisterde ik het origineel, maar die is echt minder tof dan Amber's versie :).
pi_85240431
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige die reikhalzend uitkijkt naar 21 september :@?

Blijf Bust your windows een super geslaagde cover vinden. Laatst beluisterde ik het origineel, maar die is echt minder tof dan Amber's versie :).
nee ik ook hoor :@. En ja idd, vind dat Amber er in die clip ook echt supertof uitziet.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_85322553
Het glazuur spat bijna van mn tanden, maar HOW CUTE!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')