Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.Ik blijf herhalen: ik weet de grenzen wat wel en niet kan.
Ah een pleonasme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.
Onzinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef TeringHenkie het volgende:
Dan nog kom je over als een contactgestoorde autist.
Dat jij het schijnbaar normaal vind om achter een mooie vrouw aan te lopen/fietsen dat je dan expres vlak achtger haar blijft om haar te bekijken/besnuffelen.quote:
Dan kan je nog steeds autist en/of contact gestoord zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin![]()
Ik durf vrouwen aan te spreken in de trein, bij de kassa, in de discotheek, op straat en waar dan ook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Want?![]()
Nog maar een keer naar dit topic verwijzen: Groepsverkrachting . Dat is pas scary én respectloos.
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Dat jij het schijnbaar normaal vind om achter een mooie vrouw aan te lopen/fietsen dat je dan expres vlak achtger haar blijft om haar te bekijken/besnuffelen.
In welk subforum staat dit topic dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:16 schreef Mirjam het volgende:
bullshit niet van werkelijkheid kunnen onderscheiden...
Genieten mag maar zoals jij het hier neerzet is het bijna stalken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.
Maar je meent het wel serieus, dus eigenlijk moet dit topic naar ander subforum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk subforum staat dit topic dan?
Het is en blijft stalken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch wel even genieten van die momenten? Daar heeft zij totaal geen last van op zo´n moment, hoor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
Het is en blijft stalken.
Ook al heeft ze het niet door.
Hou toch op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
Genieten mag maar zoals jij het hier neerzet is het bijna stalken.
Hier is absoluut geenszins sprake van. Ik volg niet hinderlijk, er is geen sprake van lastig vallen, laat staan van voortdurend of ernstig.quote:stal·ken stalkte, h gestalkt (een beroemdheid, een ex-partner enz.) hinderlijk volgen, voortdurend lastigvallen
stalken
Uitspraak: ˈstɑlkə(n) (stalkte, heeft gestalkt) Werkwoord (iemand) op allerlei manieren hinderlijk achtervolgen en ernstig lastig vallen `Hij stalkte haar nadat ze de verkering had uitgemaakt.`
jij meent dit, dat weet iedere kneusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk subforum staat dit topic dan?
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt. En normaal is het echt niet wat jij doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Hou toch op.![]()
[..]
Hier is absoluut geenszins sprake van. Ik volg niet hinderlijk, er is geen sprake van lastig vallen, laat staan van voortdurend of ernstig.
TS heeft toch al duidelijk laten weten dat zijn "slachtoffers" er totaal geen last van hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt. En normaal is het echt niet wat jij doet.
Hoe kan iemand iets nou ervaren als ze niets doorheeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
Als zij het als stalken of hinderlijk ervaren dan is dat het toch echt.
Daarom geef ik ook tips. Normaal gaan mensen zonder na te denken in een rij staan of plaats nemen in de trein.quote:En normaal is het echt niet wat jij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |