Varkens zijn lekkerquote:
Het gaat zo te horen heel gezellig worden op camping 2 en 3quote:
Miljoenen mensen op deze wereld zouden anders in extase raken als ze de vuilnisbelten van LL's zouden mogen doorzoekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet om je nou af te zeiken maar wat voor treurig leven leef je als het struinen door bergen afval een hoogtepunt in je leven is?
Die krijg je toch bij de ingang? Zelf gooi ik hem direct op de grond, een goed begin imho.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gooide vroeger ook altijd alles op `1 grote hoop, tegenwoordig neem ik zelf vuilniszakken mee om de rotzooi in te gooien, voor jezelf een stuk prettiger
Maar jij leeft waarschijnlijk een veel luxer leven dan die mensen die genoodzaakt zijn in zulke rommel te moeten leven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Miljoenen mensen op deze wereld zouden anders in extase raken als ze de vuilnisbelten van LL's zouden mogen doorzoeken
Zo, ben jij even lekker opstandig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die krijg je toch bij de ingang? Zelf gooi ik hem direct op de grond, een goed begin imho.
Mmmm.... zit wat in... misschien moet ik dan toch maar eens mijn rotzooi in een zakje stoppen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar jij leeft waarschijnlijk een veel luxer leven dan die mensen die genoodzaakt zijn in zulke rommel te moeten leven.
Ik loog.... meestal maak ik er een regen poncho vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo, ben jij even lekker opstandig.
Ja maar niet bij alle festivals, doe mn kleren ook altijd in vuilniszakken, als het toch heel hard regent dan blijven de kleren tenminste droog. Ook is het handig om kleine sealbags meen te nemen voor je telefoon en portemonnee, blijft je briefgeld en telefoon tenminste intact tijdens noodweer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die krijg je toch bij de ingang? Zelf gooi ik hem direct op de grond, een goed begin imho.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmm.... zit wat in... misschien moet ik dan toch maar eens mijn rotzooi in een zakje stoppen.
Dan neem ik deze mee naar de stand van Oxfam Novib en doneer deze als 'ontwikkelingshulp'
Goed plan, het wil nog wel eens stortregenen op LL's. Ik neem ook meteen even wat medicijnen tegen cholera mee... ik ga tenslotte op camping 2 mijn tent neerzetten, die mogen niet nat worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef SpauldingPF het volgende:
Ja maar niet bij alle festivals, doe mn kleren ook altijd in vuilniszakken, als het toch heel hard regent dan blijven de kleren tenminste droog. Ook is het handig om kleine sealbags meen te nemen voor je telefoon en portemonnee, blijft je briefgeld en telefoon tenminste intact tijdens noodweer.
Geld geven kan iedereen, dit is veel persoonlijker.quote:
Haha neem maar mee ja :p overleef je het weekend misschien nog als je geluk hebt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed plan, het wil nog wel eens stortregenen op LL's. Ik neem ook meteen even wat medicijnen tegen cholera mee... ik ga tenslotte op camping 2 mijn tent neerzetten, die mogen niet nat worden.
Camping 2 waardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Gewoonik het volgende:
Als ik in de buurt van een vuilnisbak loop/sta dan ben ik niet te beroerd om mijn meuk daar even in te gooien. Staat hij verder dan 1,5 meter of vergt het een omweg groter dan 2 meter dan is de keuze snel gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |