abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:23:42 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84752929
ik hoorde er al veel over op mijn werk van een racemeisje uit zandvoort.

verschrikkelijk om in een brandwerend pak zo dood te gaan.

vrees dat ze nog een aardige claim staat te wachten. lijkt me moeilijk om te bewijzen dat hij al een aanval had. maar ik hoop het voor hem wel natuurlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84753779
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef NorthernStar het volgende:

Geen fijn einde om op te fikken terwijl je brandwerende kleding aanhebt.
Als hij dat droeg, ik betwijfel het.
Daarnaast vraag ik me af of er vooraf besproken wordt wat te doen bij brand of andere noodgevallen.
Adem inhouden is bijvoorbeeld erg praktisch zodat je je longen niet verbrandt.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:55:59 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84754323
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als hij dat droeg, ik betwijfel het.
Daarnaast vraag ik me af of er vooraf besproken wordt wat te doen bij brand of andere noodgevallen.
Adem inhouden is bijvoorbeeld erg praktisch zodat je je longen niet verbrandt.
hoezo betwijfel jij dat? ik neem aan dat iedereen die met zo'n auto rijdt juist een brandwerend pak draagt. al is het maar zo'n 'papieren' overal.

en als je naar de beelden keek had het niet zoveel nut gehad om je adem in te houden...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84768062
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is ook indrukwekkende documentaire over gemaakt in ik meen andere tijden.
David Purley een andere F1 coureur probeerde met ze blote handen het wrak om te keren, maar dat lukte hem niet.

pfff, wat een heftige beelden.
zoveel gevoelens.

pure wanhoop, verdriet, onvermogen en toch ook weer mooi op de een of andere manier

tranen in mijn ogen hier
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:36:14 #30
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_84777294
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:29 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

pfff, wat een heftige beelden.
zoveel gevoelens.

pure wanhoop, verdriet, onvermogen en toch ook weer mooi op de een of andere manier

tranen in mijn ogen hier
Het liedje past er ook goed bij. ;(
Wat zijn we aan het doen ???
pi_84777813
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Oom_Agent het volgende:
Heh, wat een verschrikkelijk einde moet dat geweest zijn. Dat is wel toeval zeg precies op de dag, zelfde soort bocht en vast in een brandende auto.
[..]

foto van de crash op 29 juli 1973:
[ afbeelding ]

foto van de crash op 29 juli 2010:
[ afbeelding ]
Zelfde soort bocht en op de foto lijkt het inderdaad heel erg op elkaar :{
Maar ik heb ooit wel begrepen dat de daadwerkelijke bocht waar Williamson verongelukte, nu een stuk gras in de duinen is...
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:06:20 #32
154880 Bolter
Awesomeness
pi_84778415
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

is dat wat die race experience?
zit zelf ook te denken om dat met wat vrienden te gaan doen, maar twijfel nog omdat ik niet weet of je gewoon écht mag losgaan of dat je je moet inhouden?
Mwah, heb het zelf gedaan 3 jaar terug of zo. Je mag eigenlijk niet echt los. Met die Formule Ford zat ik helaas nog vast achter een of andere troela die absoluut het gaspendaal niet wist te vinden. En aangezien je zo hard gaat als de gene voor je...

Al met al is het "vermakelijk", de echt toffe onderdelen zijn gewoon snel voorbij en je moet dus hopen dat ze een beetje verspreid over de dag zijn zodat 't gaaf blijft.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_84778504
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Bolter het volgende:

[..]

Mwah, heb het zelf gedaan 3 jaar terug of zo. Je mag eigenlijk niet echt los. Met die Formule Ford zat ik helaas nog vast achter een of andere troela die absoluut het gaspendaal niet wist te vinden. En aangezien je zo hard gaat als de gene voor je...
Had een gaatje laten vallen zodat je erna weer erheen kunt rijden :P Is geen Formule 1, dus meer dan 10 wagenlengtes mag je achter haar aan rijden :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:11:44 #34
154880 Bolter
Awesomeness
pi_84778626
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Had een gaatje laten vallen zodat je erna weer erheen kunt rijden :P Is geen Formule 1, dus meer dan 10 wagenlengtes mag je achter haar aan rijden :P
Yup, heb ik ook wel gedaan. Maar goed, echt indruk maakte die bakken toch niet. Heb vaker circuit dagen op Zandvoort gereden en dat was veeeeel spannender zelfs in autootjes die nog een stuk langzamer waren.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_84778694
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef Bolter het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook wel gedaan. Maar goed, echt indruk maakte die bakken toch niet. Heb vaker circuit dagen op Zandvoort gereden en dat was veeeeel spannender zelfs in autootjes die nog een stuk langzamer waren.
Ik ga binnenkort eens 20.8 Kilometer racebaan in Duitsland verkennen }) . Me auto zal niet snel zijn, nog zal me rondetijd enige betekenis hebben, maar genieten zal ik zeker, helemaal als er ook nog wat mooi spul langs komt blazen :D
pi_84808800
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef Wayfarer het volgende:

[..]

Zelfde soort bocht en op de foto lijkt het inderdaad heel erg op elkaar :{
Maar ik heb ooit wel begrepen dat de daadwerkelijke bocht waar Williamson verongelukte, nu een stuk gras in de duinen is...
Dat was bij Tunnel Oost, heb het even opgezocht, altijd gedacht dat het aan de binnenkant van Luyendijk bocht was...

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')