Enige wat ik weet is dat het heel moeilijk is en dat het heel duur is. Ben een tijdje bezig geweest maar ben er mee gestopt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
Het is behoorlijk stil hier, zijn er nog mensen die op Curacao permanent wonen? Ik ben mij rustig aan het orienteren (heel globaal) om er over een aantal jaartjes naar te verhuizen (over 4 of 5 jaar). Op dit moment woon ik ook al in het buitenland en vraag mij af of iemand nog specifieke tips heeft om naar te kijken, behalve de overduidelijke eerste hits op Google
En zijn er mensen die in Curacao werken voor een bedrijf in Nederland? Bijvoorbeeld als website-bouwer in Curacao, voor klanten in Nederland? Op welke manier heb je dat opgesteld?
Daarbij is het altijd zo geweest (toen ik er was in de jaren 60...) dat je gewoon al werk moest hebben om het op Curaçao vol te houden. Daar naar werk zoeken dat ook nog behoorlijk betaalde was toen al moeilijk.quote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef Breuls het volgende:
Dat is hoe ik er werkte; voor de Curaçaose tak van mijn Nederlandse werkgever. Maar ik ben er dus niet specifiek op zoek gegaan naar werk, ik ben gewoon met het werk meeverhuisd, dus ik heb niet echt tips.
Klinkt erg vaag en te algemeen. Kun je iets specifieker zijn over e.e.a.?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:30 schreef DUTCHKO het volgende:
Enige wat ik weet is dat het heel moeilijk is en dat het heel duur is. Ben een tijdje bezig geweest maar ben er mee gestopt.
Teveel discriminerende regeltjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt erg vaag en te algemeen. Kun je iets specifieker zijn over e.e.a.?
Dat is 1 regel en niet eens een echt moeilijke om aan te voldoen voor een bedrijf, lijkt mij?quote:Wil je werk hebben dan MOET je werkgever ook een geboren Curacao'er inhuren.
Airco... NAF 250,00 zijn toch behoorlijk wat Amstel Bright pilsjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef Luuksor het volgende:
Airco is inderdaad een ding ja.. Mijn vriendin wil niet zonder, en dat kost je toch 250 gulden meer in de maand.. Verder kun je hier toch makkelijk zonder een aantal luxes (zoals warm water, als je pijpen aan de grond liggen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |