Omdat je altijd het gezeur krijgt dat ze niet genoeg geld hebben om uit te gaan? Daarom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie baan hoorEn als student heb ik ook nooit geldgebrek gehad. Net als mijn meeste vrienden, die ook allemaal niet meer bij papa en mama woonden tijdens hun studie.
Waar komt dat vertekende wereldbeeld van jou over studenten vandaan?
Nee hoor, ik heb geen villaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Omdat je altijd het gezeur krijgt dat ze niet genoeg geld hebben om uit te gaan? Daarom?
En tuurlijk heb je een goede baan, tuurlijk een goede relatie met beide ouders en het zal me niks verbazen of je hebt ook nog je eigen Villa ter beschikking. Op FoK! kan alles
het begrip kleuter:quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, kleuters die tot hun 22e bij de pa of ma blijven wonen, dat volk. Let toch eens op man.
blijf inderdaad maar veilig op die zolderkamer van je bij je oudersquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Omdat je altijd het gezeur krijgt dat ze niet genoeg geld hebben om uit te gaan? Daarom?
Waarom klinkt het allemaal zo onmogelijk voor je? Ik herken me prima in dit verhaal (oke ik woon niet in een villa maar een appartementje). Is het een vorm van jaloezie? Of wat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En tuurlijk heb je een goede baan, tuurlijk een goede relatie met beide ouders en het zal me niks verbazen of je hebt ook nog je eigen Villa ter beschikking. Op FoK! kan alles
sjezus wat triestquote:
Hey ik ben ook Tweaker ja.... ik ben het internet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké dan begrijp ik je. niet-tweaker.
Laten we het maar op jaloezie houden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom klinkt het allemaal zo onmogelijk voor je? Ik herken me prima in dit verhaal (oke ik woon niet in een villa maar een appartementje). Is het een vorm van jaloezie? Of wat?
Goed punt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
het begrip kleuter:
kleu·ter de; m,v -s kind van 4-6 jaar
dus er klopt iets niet aan je opmerking.
Ow. Ik heb wel ramen. En jij hebt een huis op palen ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hey ik ben ook Tweaker ja.... ik ben het internet.
Kom op zeg wat denk je nou dat ik de hele dag doe op mijn zolderkamert.
Heel mijn huis is 1 zolderkamer, geen ramen en tig computers
Je hebt een goede baan, je woont jarenlang op jezelf, je bent geen pauper die uit huis is gepleurd, alles en iedereen die niet op zichzelf woont is een kleuter en bovendien niet zelfstandig en vooral zielig en triest. Daarnaast woont ook alles en iedereen in één of andere kutdorp terwijl jij blijkbaar in de grote stad woont?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen villa![]()
Man man, dat zijn wel dingen om over te liegen iddIk heb een goede baan en ik heb een goede relatie met beide ouders. Nou nou, poeh poeh, wat een patser ben ik
Goede voorbarige conclusie als je niets van mijn situatie af weetquote:
Ja. Je vat het goed samen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je hebt een goede baan, je woont jarenlang op jezelf, je bent geen pauper die uit huis is gepleurd, alles en iedereen die niet op zichzelf woont is een kleuter en bovendien niet zelfstandig en vooral zielig en triest. Daarnaast woont ook alles en iedereen in één of andere kutdorp terwijl jij blijkbaar in de grote stad woont?
Je hebt teveel computers?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goede voorbarige conclusie als je niets van mijn situatie af weet
Dat schetst de situatie aardig jaquote:
Neemt niet weg dat ik het gewoonweg niet begrijp, maar zal dan wel een mate van zelfontplooiing zijn die ik dus wel heb ondergaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |