abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:44:00 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84671975
Weinig Coco...

Mijn lijstje is wat veranderd,net even uitgenodigd bij de buurman :')
T's: 4 cola-berenburg, bakje cashewnootjes.
En heb een triologie te leen gekregen "De Elfenridders' Iemand bekend ermee?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84672177
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/

Ik ken die trilogie trouwens niet. Maar lijkt volgens mij een beetje op de serie(s) van Feist. Of het Rad des Tijds van Robert Jordan.

Ben trouwens benieuwd wat je van de serie vindt; ik ben op zoek naar een nieuwe serie om helemaal in los te kunnen gaan :D
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:50:03 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84672218
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij hebben toen ook bij zooplus besteld en het pakket was toen heel snel binnen. Heb je niks aan, weet ik, maar het is dus niet compleet malafide ofzo.
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben :).
Niet meer actief op Fok!
pi_84672285
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is. :) Dat kun je makkelijk hebben. Als je na zo'n dag gewoon weer normaal gaat eten valt de schade ook al reuze mee.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:52:16 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84672305
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben :).
Maar bij zaken die 'hun zaakjes wel op orde hebben' gaat ook wel eens iets mis hoor ;). Maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84672368
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is. :) Dat kun je makkelijk hebben. Als je na zo'n dag gewoon weer normaal gaat eten valt de schade ook al reuze mee.
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zitten :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:10 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84672575
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik ken die trilogie trouwens niet. Maar lijkt volgens mij een beetje op de serie(s) van Feist. Of het Rad des Tijds van Robert Jordan.

Ben trouwens benieuwd wat je van de serie vindt; ik ben op zoek naar een nieuwe serie om helemaal in los te kunnen gaan :D
Ken vooral Robin Hobb met de Zieners.... Prachtige reeks!

Lekker douchen en opmaken ja, daar knap je van op, zeker weten!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84673059
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zitten :)
Ik weet dat het lastig is, maar daarom blijf ik het wel zeggen. :P
Het is maar 1 dagje, zie het als een boost voor je stofwisseling. ;) Mijn ervaring is echt dat je van 1 slechte dag vaak niks merkt als je daarna meteen weer normaal gaat eten, maar dan wel het patroon dat je lichaam gewend is. Als je te weinig gaat eten doe je het goede effect op je stofwisseling meteen weer teniet.
Vroeger zeiden mensen hier weleens dat je 7000kcal teveel moet eten om een kilo vet aan te komen, als je het zo bekijkt valt de schade vast wel mee.

Lekker voor jezelf zorgen is inderdaad een goede manier om je beter te voelen, ik hoop dat het helpt. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84673189
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens :')
Kun je het niet goedkoop via de uni doen? Handschoenen heb je al voor 35 oid en je kunt ze de eerste tijd lenen!
pi_84673288
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Milady! O+

Stoer heur, PFert! Hoe kom je er zo bij om te gaan tennissen? :D
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissen :P En je hebt maar 1 ander iemand nodig ipv een heel bootje of een heel elftal. En het lijkt mij leuk om als 50+er nog te tennissen :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:40:50 #186
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84673851
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met het vriendje inmiddels Nynke?
hij is een beetje relaxter. De grootste deadlines zijn achter de rug, en volgende week gaan we op vakantie. Maar goed, een algemene stress blijft wel hangen. 'komt het ooit goed met m'n phd', 'ik zit er al een jaar in en er staat nog geen woord op papier' en 'wat moet ik hierna gaan doen'?

hij kookt vanavond eten, ik ben benieuwd wat. Zo eerst maar eens boodschappen doen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:44:37 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84673978
Moet hij 1 boek schrijven of promoveert hij op een verzameling artikelen?

Het scheelt volgens mij heel veel als je in elk geval je eerste publicatie binnen hebt, dat is tenminste iets concreets :Y Ik herken het heel erg van mn eigen vriend... Die begint in oktober aan zn vierde jaar en heeft het nu allemaal wat helderder, maar vorig jaar om deze tijd was ie best gestressed ook, met het besef dat ie halverwege was en nog 'niks' had.
pi_84674002
PF: ik studeer niet meer, dus via de uni kan niet ;) en wil sowieso eest even "de rest" op orde hebben voor ik me vastleg bij een gym of sport.

er ligt een paprika te grillen, ga zo panzanella maken :9
pi_84674153
Ik neem aan dat het bruidspaar de taart in ieder geval gezien heeft en zo niet, sowieso niet meer online kijkt, dus ik heb foto's gepost in het taartendecoreertopic.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:50:38 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84674156
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Moet hij 1 boek schrijven of promoveert hij op een verzameling artikelen?

Het scheelt volgens mij heel veel als je in elk geval je eerste publicatie binnen hebt, dat is tenminste iets concreets :Y Ik herken het heel erg van mn eigen vriend... Die begint in oktober aan zn vierde jaar en heeft het nu allemaal wat helderder, maar vorig jaar om deze tijd was ie best gestressed ook, met het besef dat ie halverwege was en nog 'niks' had.
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:53:32 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84674248
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem aan dat het bruidspaar de taart in ieder geval gezien heeft en zo niet, sowieso niet meer online kijkt, dus ik heb foto's gepost in het taartendecoreertopic.
Ohlala, ze zijn echt mooi....!! O+
pi_84674255
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef P.F. het volgende:

[..]

Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissen :P En je hebt maar 1 ander iemand nodig ipv een heel bootje of een heel elftal. En het lijkt mij leuk om als 50+er nog te tennissen :')
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza. :')
pi_84674321
Oh, en de bevalling van m'n zus wordt maandag ingeleid! Binnen nu en een week krijg ik m'n vijfde tantezeggertje! O+.
pi_84674347
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).

Ik had trouwens altijd een 'junior' bitje, de volwassen maten waren toch een beetje groot voor mijn mond :')
Ja! Ik heb thaiboksen gedaan. Heb geen bitje want doe liever niet op het hoofd :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:59:12 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84674411
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de bevalling van m'n zus wordt maandag ingeleid! Binnen nu en een week krijg ik m'n vijfde tantezeggertje! O+.
Spannend!!! O+

Is ze nu nog veel te vroeg dan? En gaat het nog goed met je zus?
pi_84674452
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza. :')
Leuk! 1 sep begint mijn cursus, ik heb nu echt nog niveau 0 dus ik wil het je nu nog niet aandoen ;)
  Vis een optie? vrijdag 30 juli 2010 @ 18:02:08 #197
70532 loveli
N
pi_84674482
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben tot dusver niet ontevreden 8-)
*O*
crap in = crap out
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:04:49 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84674561
Hongerrrrr ik ga maar eens wat eten verzinnen! :Y)

(echt niet normaal vandaag :o ik had de hele dag wel kunnen eten :? )
pi_84674572
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Spannend!!! O+

Is ze nu nog veel te vroeg dan? En gaat het nog goed met je zus?
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima. :). Maar de antistoffen stijgen snel en het kindje is in de afgelopen 3 weken ook helemaal niet meer gegroeid, dus waarschijnlijk gaat hij of zij het buiten de buik beter doen dan erin.

Ik zit alleen dus wel in Londen t/m woensdag. ;( .
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:05:59 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84674594
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..
ik ken het gevoel.

gelukkig heb ik 2 solopublikaties en 1 co-publicatie in die 4 jaar gehad. m'n begeleidster stelde nu voor om op artikelen te promoveren. ik ben aan t uitpluizen hoe dat werkt en of ik dat wil (nog 3 publikaties moet te regelen zijn) want t voelt wel een soort als falen... -O-
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')