Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij hebben toen ook bij zooplus besteld en het pakket was toen heel snel binnen. Heb je niks aan, weet ik, maar het is dus niet compleet malafide ofzo.
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Maar bij zaken die 'hun zaakjes wel op orde hebben' gaat ook wel eens iets mis hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben.
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.Dat kun je makkelijk hebben. Als je na zo'n dag gewoon weer normaal gaat eten valt de schade ook al reuze mee.
Ken vooral Robin Hobb met de Zieners.... Prachtige reeks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Ik ken die trilogie trouwens niet. Maar lijkt volgens mij een beetje op de serie(s) van Feist. Of het Rad des Tijds van Robert Jordan.
Ben trouwens benieuwd wat je van de serie vindt; ik ben op zoek naar een nieuwe serie om helemaal in los te kunnen gaan
Ik weet dat het lastig is, maar daarom blijf ik het wel zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zitten
Kun je het niet goedkoop via de uni doen? Handschoenen heb je al voor 35 oid en je kunt ze de eerste tijd lenen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Milady!![]()
Stoer heur, PFert! Hoe kom je er zo bij om te gaan tennissen?
hij is een beetje relaxter. De grootste deadlines zijn achter de rug, en volgende week gaan we op vakantie. Maar goed, een algemene stress blijft wel hangen. 'komt het ooit goed met m'n phd', 'ik zit er al een jaar in en er staat nog geen woord op papier' en 'wat moet ik hierna gaan doen'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met het vriendje inmiddels Nynke?
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Moet hij 1 boek schrijven of promoveert hij op een verzameling artikelen?
Het scheelt volgens mij heel veel als je in elk geval je eerste publicatie binnen hebt, dat is tenminste iets concreetsIk herken het heel erg van mn eigen vriend... Die begint in oktober aan zn vierde jaar en heeft het nu allemaal wat helderder, maar vorig jaar om deze tijd was ie best gestressed ook, met het besef dat ie halverwege was en nog 'niks' had.
Ohlala, ze zijn echt mooi....!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem aan dat het bruidspaar de taart in ieder geval gezien heeft en zo niet, sowieso niet meer online kijkt, dus ik heb foto's gepost in het taartendecoreertopic.
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenEn je hebt maar 1 ander iemand nodig ipv een heel bootje of een heel elftal. En het lijkt mij leuk om als 50+er nog te tennissen
Ja! Ik heb thaiboksen gedaan. Heb geen bitje want doe liever niet op het hoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).
Ik had trouwens altijd een 'junior' bitje, de volwassen maten waren toch een beetje groot voor mijn mond![]()
Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de bevalling van m'n zus wordt maandag ingeleid! Binnen nu en een week krijg ik m'n vijfde tantezeggertje!.
Leuk! 1 sep begint mijn cursus, ik heb nu echt nog niveau 0 dus ik wil het je nu nog niet aandoenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend!!!
Is ze nu nog veel te vroeg dan? En gaat het nog goed met je zus?
ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |