Pas als ze bij de dokter komen en hij "ziet het al".quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef piepie het volgende:
A.u.b. geen vissen in een kom, daar worden ze stapelgek van.
Koop een klein aquarium voor ze of geef ze weg, maar een kom kan echt niet meer.
Zuurstofplanten!quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:47 schreef Graceje het volgende:
Oke dus ze hebben nu een gebrek aan zuurstof, kan ik daar nog wat aan doen? of moet ik morgen gewoon echt zo'n pompje halen, want wil niet dat ze dood gaan natuurlijk.. En het is ook zo zielig als ik ze nude hele tijd hoor smakken boven in de kom!
Mijn moeder heeft een eeeeh.. Verblijf (quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef piepie het volgende:
A.u.b. geen vissen in een kom, daar worden ze stapelgek van.
Koop een klein aquarium voor ze of geef ze weg, maar een kom kan echt niet meer.
Als ik er zo naar kijk denk ik het ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wedje doen iemand? Ik zeg dat ze de morgen niet halen.
Als het een troost is... mijn sluierstaart heeft meer dan 2 jaar bovenin gedreven tot hij vorige week zonk en doodgingquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:13 schreef Graceje het volgende:
[..]
Als ik er zo naar kijk denk ik het ook niet
wat een slechte grapquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:26 schreef JoPiDo het volgende:
je moet een blender als kom gebruiken en dan kijken wie van je bezoek de ballen heeft om dat ding aan te zetten
Alles mag, maar het is dierenmishandeling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een eeeeh.. Verblijf (? ) voor de vissen dat een groot imitatie-cognacglas is. Mag dat ook al niet meer?
Ja ik heb nu al een grotere bak, geen vissenkom die heb ik weggedaan zoals gezegt is, en heb plantjes en steentjes, de bak is eigenlijk veel te groot voor 2 van die visjes maar goed .. kan altijd meer bij, Moet alleen morgen nog even een pompje halen en dan ben ik klaar, ik vind ze wel leuk opzichquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Greys het volgende:
Maar heb je daar allemaal wel zin in om dat aan te schaffen, voor een 'geintje' van je vriend?
Dan kan je ze namelijk beter bij iemand die een vijver heeft vragen of ze er bij mogen.
Maar het is zo'n cool ding. Het is een weerspiegeling van mijn moeder, de alcoholiste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Alles mag, maar het is dierenmishandeling.
Mensen nemen vissen en verdiepen zich er niet in ...![]()
Hier een nuttig artikel:
http://www.animalfreedom.org/paginas/column/goudvis.html
Ik zou het even aankijken qua ruimte... goudvissen kunnen namelijk groeienquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef Graceje het volgende:
[..]
Ja ik heb nu al een grotere bak, geen vissenkom die heb ik weggedaan zoals gezegt is, en heb plantjes en steentjes, de bak is eigenlijk veel te groot voor 2 van die visjes maar goed .. kan altijd meer bij, Moet alleen morgen nog even een pompje halen en dan ben ik klaar, ik vind ze wel leuk opzich
Frisse lucht is voor een mens ook niet noodzakelijk, neemt toch niet weg dat je het liever wel hebt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef Chickert het volgende:
[..]
Ik zou het even aankijken qua ruimte... goudvissen kunnen namelijk groeienDe goudvissen op mijn werk, die zijn in twee jaar tijd ook (letterlijk) uit de kom gegroeid, haha! (Na de kom een vierkante bak aangeschaft, al ben ik ervan overtuigd dat ze ook prima happy waren in de kom
)
Mijn ervaring is dat een pompje niet echt nodig is, zolang je af en toe vers water bijschenkt en zorgt voor een plantje. Succes ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |