Fok! Muziek Trivia deel MXCVIIquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef prupke het volgende:
degene met het snelste antwoord mag de volgende vraag stellen
dit is andersquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Fok! Muziek Trivia deel MXCVII
Alleen dan zonder google...
en wie heeft het geschreven ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Grobbel het volgende:
Je zou er om verbaasd zijn wat mensen weten.
Enfin, deze was op zich wel te doen.
Maar een nieuwe vraag ga ik niet stellen. Zie het nut niet echt in van een 'wie kan google het snelst gebruiken' wedstrijd.
Staat allemaal bij de uitklapbare info onder het youtube-filmpje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
en wie heeft het geschreven ?
en wie is die mevr?
en btw als mensen snel google zouden gebruiken : dan was er veel minder bagger op fok
die info krijg je volgens mij alleen te zien als je naar youtube gaat en niet de link die jij net postte?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Staat allemaal bij de uitklapbare info onder het youtube-filmpje.
Je kunt dat filmpje gewoon verder uitklappen en direct doorgaan naar youtube zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
die info krijg je volgens mij alleen te zien als je naar youtube gaat en niet de link die jij net postte?
blijkbaar met mijn brakke windows versie nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt dat filmpje gewoon verder uitklappen en direct doorgaan naar youtube zelf.
Als het filmpje eenmaal in je scherm speelt gewoon 1 keer op het filmpje zelf klikken (of op het youtube-logo rechtsonderin, mocht je een richtpunt willen). Dan ga je automatisch door naar youtube.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
blijkbaar met mijn brakke windows versie niet
Er worden ook zat makkelijke vragen gesteld. Het golft een beetje op en neer qua moeilijkheidsgraad, en deze is net weer wat lastiger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef prupke het volgende:
maar ik zat net ff te kijken bij dat trivia topic...
dat is echt voor gevorderden.... die laatste foto die er nu staat : ik heb geen idee wie het is?
Puur automatisme denk ik. Er wordt zoveel gebaggerd en (vooral) heel slecht gelezen op dit forum waardoor veel topics met enigszins verdachte of gewoon overbodige content worden geopend. De OP was wat aan de warrige kant, dus vandaar dat ik het meteen in die categorie schaarde. Sorry als ik wat fel uit de hoek kwam, maar ik ben nog mild vergeleken met vele andere fokkers.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef prupke het volgende:
Mijn vraag : waarom reageer je zo fel op dit topic?
je begrijpt toch wel dat niet iedereen zo veel weet als een ander?
dit is een weet en leer topic over muziek....
niets meer niets minder....
Top! Volgende dan maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik google niet ik zeg gewoon: Kris Kristofferson
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik google niet ik zeg gewoon: Kris Kristofferson
Jim Marshall, Fred Edwards, Tom Crain, Taz DiGregorio, Charlie Hayward en Charlie Daniels...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |