BNN gaat die uren vullen maar is nog niet bekend wie, in ieders geval geen Timurquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Paul het volgende:
Wat kwam er nog maar in de plaats van Stenders op dit tijdstip?
is makkelijker dan een telefoonnummer onthouden als je't mij vraagt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ken ze ook uit m'n hoofd hoor, vooral die van de VSR.
Ik weet nog dat er vroegah dit was
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
Hoezo geen Timurquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef themauster het volgende:
[..]
BNN gaat die uren vullen maar is nog niet bekend wie, in ieders geval geen Timur
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:29 schreef G-NiLES het volgende:
Hoelaat komt die persco met die programmering ofzo?
Die zalwel in het weekend blijven denk ik, maar Stenders gaf gister aan dat Timur zijn uren niet overneemtquote:
Maar dat wordt dus bekend gemaakt in persco?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zalwel in het weekend blijven denk ik, maar Stenders gaf gister aan dat Timur zijn uren niet overneemt
Gewoon een persberichtje Coen en Domien melden dat vanochtend op twitter al heeft Domien zijn tweet weer verwijdertquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar dat wordt dus bekend gemaakt in persco?
Heb nog nooit een radio duo zo goed een show zien maken..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Herr_3r1k het volgende:
[..]
couldnt agree more
Herzlichen wilcomen deutschers!!
quote:Middagdutje en daarna op naar Wognum voor #LLBJT. En natuurlijk benieuwd hoe laat het nieuws vandaag naar buiten komt.
Bill withers (al weet ik niet hoe je het schrijftquote:
Stenders gaat vast dingen vertellen die hij nog niet mag vertellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef gerbenp het volgende:
Zou het nog erger worden qua hilariteit?
Iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders gaat vast dingen vertellen die hij nog niet mag vertellen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef gerbenp het volgende:
Ik weet al een TT voor het volgend topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |