Me2 !quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef themauster het volgende:
Ik lees op twitter dat er vandaag een persbericht komt van 3FM over een mogelijke transfer/nieuwe programmering ben benieuwd
helemaal niet ergquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef borisz het volgende:
Sinds Roel een vriendin heeft is er iets iig niet veranderd. Zijn reactie op sommige platen.
nou, ik vind hem wel wat soft geworden hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef borisz het volgende:
Sinds Roel een vriendin heeft is er iets iig niet veranderd. Zijn reactie op sommige platen.
Op heel sommige platen jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik vind hem wel wat soft geworden hoor.
je hoort deze niet zo vaak idd. echt zo'n plaat voor Domien of Paulquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Al zeker drie of vier jaar niet meer gehoord." Dat komt omdat dat verdomde Train zo vaak gedraaid moet worden!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben toch een beetje gestoord als ik de stream links uit mijn hoofd weet?
Ik ken ze ook uit m'n hoofd hoor, vooral die van de VSR.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Chromed Bird is ook een goede.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje top extensions?
Dude !quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Geweldige jingle inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef gerbenp het volgende:
http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/log/150059
Heel erg jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |