abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:46:41 #1
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84608114
Suus is vandaag met de speeltuin een dagje uit geweest naar Drievliet. Nu draait daar momenteel een 3Dfilm, iets over piraten. Ik kan op de website van Drievliet een kleine preview vinden en dies dan gewoon 2D.

Wie kan mij vertellen (en dan het liefst tot in detail!) waar die 3d piratenfilm over gaat? Suus is vanmiddag huilend en helemaal overstuur daaruit gekomen omdat hij zo eng was. Ze wil er verder absoluut niets over vertellen waar hij over ging, maar vanavond met naar bed gaan begon ze weer dat ze bang was dat ze er over ging dromen. Het liefste weet ik nu dus waar hij over gaat en wat er in gebeurt, dat mocht ze vanacht er van wakker worden dat ik er met haar over kan praten (en ik verwacht haar nog wel, ze slaapt nu ook heel erg onrustig) Het enige wat ze er over kwijt wou is dat alles net zo dichtbij kwam als de zeepaardjes in de PandaDroom in De Efteling.

:'(
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_84608268
ik ken de film niet, drievliet ook niet, maar vind het wel zielig voor Suus, en belachelijk dat ze zulke enge films laten zien :(
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:55 #3
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84608334
Dit is dus de preview er van...

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:52:56 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84608449
Zeg dat Piraten alleen bij Somalie voorkomen en hier alles veilig is.
censuur :O
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:53:01 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84608453
ahhh dat ziet er idd griezelig uit...
arme suus, ik hoop dat je toch lekker slaapt :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84609066
Lijkt erg op een Pirates of the Carribean 'voor kinderen', die preview. (Tussen aanhalingstekens omdat het nou niet echt kind-material is.) Bel Drievliet op morgen! Of vraag het op een attractiepark-o-fielen-forum! Succes, sneu voor je dochter. Maar van zo'n film zou ik ook haast de bibbers krijgen denk ik...
pi_84609195
Ja lekker als je zo'n skelet in je smoel krijgt. :') Hoe oud is Suus als ik vragen mag?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_84609373
Het heeft twee prijzen gewoon voor kinderanimatie film dus het lijkt mij dat een kind van bijna 7 er toch inderdaad zonder waarschuwing naar toe zou moeten kunnen. Maar goed, elk kind reageert weer anders natuurlijk.

In ieder geval, als je het echt perse wilt weten is de hele film gewoon te neerladen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84609387
Och Ireth wat sneu :{
Ik kan je helaas niet helpen. Heb aan B. gevraagd om te kijken of het ding toevallig te downloaden is maar hij kon het zo snel niet vinden. Volgens hem zijn dit soort attractie-films lastig te vinden om te downloaden.
Ik kom zelf ook niet verder dan wat trailers.

Ik weet dat Pvoesss heel regelmatig in Drievliet komt, zij heeft een abo, maar ik betwijfel of ze in die 3d dinges is geweest ivm de leeftijd van haar kindje, t zal haast wel niet.

Het lijkt me ook best eng eigenlijk ja voor de kinders, zo in 3D wordt het allemaal wel erg echt natuurlijk -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:12:21 #10
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84609395
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Zeg dat Piraten alleen bij Somalie voorkomen en hier alles veilig is.
"Mama, wat is Somalie?"

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja lekker als je zo'n skelet in je smoel krijgt. :') Hoe oud is Suus als ik vragen mag?
Ze wordt in november 7 jaar.. ik ben zelf dus ook niet in Drievliet geweest vanmiddag, dus heb ik er ook niet op in kunnen springen direct. Morgen Drievliet bellen is idd een optie, alleen mocht ze vanacht wakker worden heb ik daar dus ff niks aan...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_84609416
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja lekker als je zo'n skelet in je smoel krijgt. :') Hoe oud is Suus als ik vragen mag?
vooral dat idd.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_84609423
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het heeft twee prijzen gewoon voor kinderanimatie film dus het lijkt mij dat een kind van bijna 7 er toch inderdaad zonder waarschuwing naar toe zou moeten kunnen. Maar goed, elk kind reageert weer anders natuurlijk.

In ieder geval, als je het echt perse wilt weten is de hele film gewoon te neerladen.
ja? :o
B. kon em niet vinden :D

heeft ie zeker weer als n man gezocht *kijkt* *kan nie vinden*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84609467
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Och Ireth wat sneu :{
Ik kan je helaas niet helpen. Heb aan B. gevraagd om te kijken of het ding toevallig te downloaden is maar hij kon het zo snel niet vinden. Volgens hem zijn dit soort attractie-films lastig te vinden om te downloaden.
Ik kom zelf ook niet verder dan wat trailers.

Ik weet dat Pvoesss heel regelmatig in Drievliet komt, zij heeft een abo, maar ik betwijfel of ze in die 3d dinges is geweest ivm de leeftijd van haar kindje, t zal haast wel niet.

Het lijkt me ook best eng eigenlijk ja voor de kinders, zo in 3D wordt het allemaal wel erg echt natuurlijk -O-
Ik ben genoeg sites tegen gekomen toen ik de naam van de film bij google intikte.
Ik zal Ireth wel een linkje pmen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84609615
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ben genoeg sites tegen gekomen toen ik de naam van de film bij google intikte.
Ik zal Ireth wel een linkje pmen
ja dat wel, maar ik zag alleen maar trailers eigenlijk, niet de volledige film. T waren allemaal filmpjes van 1 min. ipv de 12 nogwat.

Nouja Ireth ik hoop dat je daar wat mee kan en dat Suus er vannacht niet wakker van schrikt enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:17:15 #15
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84609628
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ben genoeg sites tegen gekomen toen ik de naam van de film bij google intikte.
Ik zal Ireth wel een linkje pmen
Graag, ik heb hem zelf ook al in Google gegooid, maar ben geloof ik te oud aan het worden voor dat soort dingen, ik kan hem nie vinden iig...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_84609925
Oh de link voor de volledige versie die ik had gevonden is nutteloos.
Je moet de film via een online store kopen en is dan alleen te zien in een speciale player.
Boh sorry voor de dooie mus -O-

Hier dus http://store.yabazam.com/The_Curse_of_Skull_Rock_p/dc100100.htm, maar je hebt er een TriDef 3D Media Player voor nodig. Die laatste kan je via een trial wel gratis binnen halen tijdelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:51:50 #17
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84617468
Ondanks dat ze heel onrustig heeft geslapen is ze niet wakker geweest en naar eigen zeggen heeft ze er ook niet over gedroomd! Gelukkig een storm in een glas water dus! Thanks allemaal!!!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:56:22 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84617599
vroeg me af hoe mijn moeder dit opgelost had 33 jaar geleden zonder Fok OUD en google.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_84617628
fijn :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:44 #20
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84617648
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
vroeg me af hoe mijn moeder dit opgelost had 33 jaar geleden zonder Fok OUD en google.....
Ik heb het vage idee dat jouw moeder toen géén vraag had hoeven stellen over een 3d film met 4d effecten....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:03:04 #21
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84617736
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik heb het vage idee dat jouw moeder toen géén vraag had hoeven stellen over een 3d film met 4d effecten....
Want het gaat vast om 3d en niet om het verhaal, aangezien ze de inhoud niet wilde vertellen...?

Wel knap dat je trouwens een vierde dimensie hebt gecreëerd. Voor zover ik weet zijn er maar 3 en is er hooguit sprake van een lineaire combinatie van de eerste drie, die zou lijken op een vierde. Maar dan nog lijkt het me sterk dat ze die techniek in een kinderfilm toepassen :').

Overigens fijn dat je kind er zo rustig vanaf gekomen is :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:05:03 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84617791
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik heb het vage idee dat jouw moeder toen géén vraag had hoeven stellen over een 3d film met 4d effecten....
nee, maar wel over Erik Engerd in de stratenmaker op zee show, dus vertel mijn niets over enge films....been there, done that
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:06:26 #23
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84617831
He don't shoot me, ik heb me gisteren later vertellen dat de 4D effecten het gegeven zijn dat de banken meebewegen en dat je oa waterspetters in je gezicht krijgt :D Ben er absoluut niet in thuis :D

Maar wat mij betreft is dit topic klaar voor mij, het probleem is gelukkig nietig gebleken en wie verder wil discussieren hierover is hierin vrij :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:09:42 #24
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84617936
Mikkie,4d wordt wel vaker gebruikt bij dit soort atracties. Het geeft aan dat ertijdens defilm extra dingengebeuren diede beleving nogintenser maakt, wind in je gezicht trillende stoelen, beetje water sproeien dat soort gedoe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:10:01 #25
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84617946
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, maar wel over Erik Engerd in de stratenmaker op zee show, dus vertel mijn niets over enge films....been there, done that
:o!!!

M'n nachtrust, wat doe je ;(
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')