Dat klinkt wel goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, druk vnl.
de dagen waren echt vol met van alles.
wel tof om het te doen, om er te zijn, en onderricht te krijgen van echte lama's.
moet alles echt laten bezinken, en kijken wat ik er mee kan
Kan ook heel zen zijn hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben dan ook net terug, en ga zo heel on-zen patat eten en wijn drinken
Heb je zoiets al Colitis of?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoi! Het zijn weer de dramatische-darm-dagen hier.... bweugh
Moet je veel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
wat heb je dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zeker als je buik ook van die onweergeluiden maaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat heb je dan?
hier ook hoor, ik heb aan 1 stuk door buikpijn, en ren me gek naar de wc.
best lastig als je in een tempel zit te mediteren
dat deed 'ie gelukkig niet, hihiquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker als je buik ook van die onweergeluiden maakt![]()
enkel qua geluid, niet wua pijn, da's enkel erger geworden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je buik heeft zich wel aan de zengedachten aangepast?
He bah, komt 't door het veganistisch eten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enkel qua geluid, niet wua pijn, da's enkel erger geworden.
kan enkel nog een joggingbroek aan
da's daar niet zo raar, hiert natuurlijk wel, dus morgen moe'k wel weer een spijkerbrolek aan kunnen
kan, deels.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He bah, komt 't door het veganistisch eten?
ga er eens mee naar de dokterquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben nooit naar de dokter geweest, dus geen officiele diagnose, maar ik kan mn darmen gewoon nooit vertrouwen. 's ochtends altijd en 's avonds vaak diarree, maar dat laatste is ook afhankelijk van het eten. Aardappels verdraag ik niet, paprika gaat ook erg slecht. En het feit dat ik weet dat mijn darmen me altijd en overal in de steek laten maakt me weer angstig dat dat dan ook weer gaat gebeuren, en als ik dat denk dan gebeurt het ookWant bij stress kan ik ook naar de wc rennen. Bweugh, heb er mijn buik een beetje vol van momenteel
Maarja, zo een warme beker thee drinken en dan wordt het hopelijk vanzelf weer rustiger....
Mirjam, balen ook zeg.... je wordt er zo knettergek van(wat een beeldspraak weer
)
ja idd naar dokter gaan! misschien ben je wel allergisch! ik mag niet teveel suiker, als ik dat teveel eet gaat mijn buik ook bitchen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben nooit naar de dokter geweest, dus geen officiele diagnose, maar ik kan mn darmen gewoon nooit vertrouwen. 's ochtends altijd en 's avonds vaak diarree, maar dat laatste is ook afhankelijk van het eten. Aardappels verdraag ik niet, paprika gaat ook erg slecht. En het feit dat ik weet dat mijn darmen me altijd en overal in de steek laten maakt me weer angstig dat dat dan ook weer gaat gebeuren, en als ik dat denk dan gebeurt het ookWant bij stress kan ik ook naar de wc rennen. Bweugh, heb er mijn buik een beetje vol van momenteel
Maarja, zo een warme beker thee drinken en dan wordt het hopelijk vanzelf weer rustiger....
Mirjam, balen ook zeg.... je wordt er zo knettergek van(wat een beeldspraak weer
)
qft!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook een aversie maar als er iets is ga ik ook, beetje dom ook om met zulke dingen te blijven lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |