abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5465216
Als je echt een fan bent moet je ECHT hier gaan kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/576636/0 topic 10 dus bijna 10.000 posts over alleen maar GC dingen ! Ik heb 2 GB aan E3 GC filmpjes eraan over gehouden en t E3 filmpje van SMS kan ik dromen en fluiten

Maar eerst RE komende maand en die wordt echt supergoed

* febster Zelda muziek draait uit de nog uit te komen Zelda

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:31:08 #152
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_5465408
Ehm wat gaat er zo bijzonder worden aan Resident Evil?
Zijn toch al stuk of 5 delen van?
pi_5465490
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:31 schreef Robino het volgende:
Ehm wat gaat er zo bijzonder worden aan Resident Evil?
Zijn toch al stuk of 5 delen van?

http://www.capcom.co.jp/bio/kodawari/vol15/img/320-240.mpg (beelden uit intro)

http://www.capcom.co.jp/bio/special/vol05/img/320-240.mpg (rondleiding door mansion)

En t is een Remake dus geen kopie van de PsOne/Ps2 versies

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 23:43:04 #154
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5466982
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:21 schreef febster het volgende:
Als je echt een fan bent moet je ECHT hier gaan kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/576636/0 topic 10 dus bijna 10.000 posts over alleen maar GC dingen ! Ik heb 2 GB aan E3 GC filmpjes eraan over gehouden en t E3 filmpje van SMS kan ik dromen en fluiten

Maar eerst RE komende maand en die wordt echt supergoed

* febster Zelda muziek draait uit de nog uit te komen Zelda

GOT is zo fucking onoverzichtelijk, veel ste veel pagina's voor een topic. Maar GOT heeft idd meer info, maar FOK is gewoon gezelliger
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 00:10:27 #155
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5467518
Jaa! Ikke ook zo'n prachtige GameCube!!! *trots is*

Momenteel alleen nog vooral bezig met Melee (bijna 100 troffee'en) maar heb ook Tricky liggen al. Helaas door weinig tijd (en warmte op mijn zolderkamer ) te weinig tijd om echt intensief te speel.

Mijn 1e console weer in tijden (na de NES, SNES, GameBoy en me broertje de N64) benk nu ook weer trots en gelukkig!

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5469368
Oh jee, die filmpjes van Resident Evil zijn grappig...

Misschien dat ik hem toch ga kopen ?

pi_5471495
Dit was trouwens wel heeeeeeel vervelend:

Ik was best ver met SSBM, ik koop Starwars.

Doet die wat vreemds met de memorycard, mijn hele savegame van SSBM weg!!!!

Ben nu wel weer overnieuw begonnen maar ik vond het toch wel heeeeeel erg k*t!!!

woensdag 21 augustus 2002 @ 14:32:40 #158
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_5474523
Ziet er mooi uit hoor, RE

Hopelijk komen er meer van dit soort spellen, ik vind een paar spellen niet genoeg om een console te kopen.

pi_5479256
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 11:01 schreef gieling.com het volgende:
Dit was trouwens wel heeeeeeel vervelend:

Ik was best ver met SSBM, ik koop Starwars.

Doet die wat vreemds met de memorycard, mijn hele savegame van SSBM weg!!!!

Ben nu wel weer overnieuw begonnen maar ik vond het toch wel heeeeeel erg k*t!!!

aiaiai das minder. als ik mijn SSBM savegame verlies dan eis ik mijn geld terug! daar zit meer dan 300 spelen in.
kheb trouwens nu 272 trofeen maar moet eigenlijk nog steeds die stages (ofzo) uit gaan spelen. maar dat was iets te moeilijk .maar eigenlijk wel raar dat SW zomaar je savegame heb gemolt
pi_5479321
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 09:36 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

verhaal over animal crossing

Klinkt een beetje als Harvest Moon, die ook nog op de gamecube uitkomt (waarschijnlijk niet in Europa). Met de SNES-rom heb ik me kostelijk geamuseerd.
pi_5494844
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:21 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

aiaiai das minder. als ik mijn SSBM savegame verlies dan eis ik mijn geld terug! daar zit meer dan 300 spelen in.
kheb trouwens nu 272 trofeen maar moet eigenlijk nog steeds die stages (ofzo) uit gaan spelen. maar dat was iets te moeilijk .maar eigenlijk wel raar dat SW zomaar je savegame heb gemolt

Tja, snap het ook nog steeds niet.
pi_5495282
als we het toch over memory cards hebben, ik heb gisterren deze bij play.com gekocht, zodat ik meteen van al dat save gedoe af was: Datel 64 Mbit mem card leek me wel handig en je bespaart er veel geld mee

edit: me prutser

[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 22-08-2002 20:07]

donderdag 22 augustus 2002 @ 20:27:05 #163
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5495772
Bij Animal Crossing zit een gratis memorycard inbegrepen () omdat het spel maar liefst 52 saveblocks in beslag neemt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5502950
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 20:27 schreef Marble het volgende:
Bij Animal Crossing zit een gratis memorycard inbegrepen ([afbeelding]) omdat het spel maar liefst 52 saveblocks in beslag neemt.
Mooi, ookal blijkt het een k*t spel te zijn, je hebt nog altijd een memory card!!!!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 12:18:33 #165
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5503397
Ik wil nu ook een gamecube gaan halen naast mijn xbox en ps2 maar welk game(s) zou ik er bij halen?

Geen starwars.

vrijdag 23 augustus 2002 @ 12:30:13 #166
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_5503549
R.E. is wel leuk ja maar de rest van de games vind ik toch erg mager.
WOKNOK
pi_5506003
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 20:27 schreef Marble het volgende:
Bij Animal Crossing zit een gratis memorycard inbegrepen ([afbeelding]) omdat het spel maar liefst 52 saveblocks in beslag neemt.
en nog eens 7 voor een schijn bestand zodat animal crossing weet dat het om de officiele mem card gaat.

http://pocket.ign.com/articles/368/368041p1.html gaat over de beroemde gba conncectie, leek me wel aardig om dat ff mee te delen

owjah The.PhantoM SSBM (als je wil multiplayeren) en anders ff w88 op star fox of super mario sunshine

vrijdag 23 augustus 2002 @ 18:40:40 #168
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5508403
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 12:30 schreef ricost het volgende:
R.E. is wel leuk ja maar de rest van de games vind ik toch erg mager.
Whoehahahahahahahahahahahahahahahaha:

Starfox Adventures
Metroid Prime (must have)
Resident Evil serie
Mariokart
Mario Sunshine
Mario Party 4
Zelda
Donkey Kong Adventure
Donkey Kong Racing

En vergeet alle 2nd en 3td party games niet.....nee,..Gamecube rouleerd net zoals Xbox en PS2, echter is de Gamecube 1st party line up niet normaal. Gameplay hemel staat te wachten.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5508861
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Whoehahahahahahahahahahahahahahahaha:

Starfox Adventures
Metroid Prime (must have)
Resident Evil serie
Mariokart
Mario Sunshine
Mario Party 4
Zelda
Donkey Kong Adventure
Donkey Kong Racing

En vergeet alle 2nd en 3td party games niet.....nee,..Gamecube rouleerd net zoals Xbox en PS2, echter is de Gamecube 1st party line up niet normaal. Gameplay hemel staat te wachten.

ik hoor mezelf praten tegen mijn vriendjes
pi_5512086
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:29 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik hoor mezelf praten tegen mijn vriendjes

Om trouwens de FF voor de GC te spelen zul je een GBA moeten hebben en Metriod Prime gaat ook GBA ondersteuning bevatten

zaterdag 24 augustus 2002 @ 03:46:00 #171
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_5514228
We vergeten Super Monkey Ball 2, Final Fantasy Unlimited, sega soccer slam, Virtua Fighter 10th anniversary RPG, allen enkel voor de cube te krijgen. Persoonlijk ben ik het hardst op SSL, SMB2, Zelda en Metroid Prime aan het w88.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 11:54:00 #172
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5515876
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:28 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

en nog eens 7 voor een schijn bestand zodat animal crossing weet dat het om de officiele mem card gaat.

http://pocket.ign.com/articles/368/368041p1.html gaat over de beroemde gba conncectie, leek me wel aardig om dat ff mee te delen

owjah The.PhantoM SSBM (als je wil multiplayeren) en anders ff w88 op star fox of super mario sunshine

zijn er nog meer aanraders behalve ssbm. Ik haal later zeker mario sunshine en star fox maar de games die nu in de schappe liggen, welke zijn leuk?
pi_5516229
tjsa phantom, er zijn wel een boel goede titels maar niet echt super titels ofzo, als je nu een gamecube koopt, moet je voor pikmin/monkey baal gaan ofzo kan je je cker een poos mee vermaken. alleen de ECHTE titels (metroid, zelda, mario enz.) moeten nog komen.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:21:50 #174
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5516539
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 12:44 schreef flappiewappie het volgende:
tjsa phantom, er zijn wel een boel goede titels maar niet echt super titels ofzo, als je nu een gamecube koopt, moet je voor pikmin/monkey baal gaan ofzo kan je je cker een poos mee vermaken. alleen de ECHTE titels (metroid, zelda, mario enz.) moeten nog komen.
wat zijn de release datums van metriod prime, mario s, starfox en zelda? Mario sunshine komt d8 ik over 3 dagen in amerika uit of heb ik dat fout?

Maar als die titels ook binnenkort hier uitkomen dan kan ik de gc net zo goed nu halen

zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:35:27 #175
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5516634
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:21 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

wat zijn de release datums van metriod prime, mario s, starfox en zelda? Mario sunshine komt d8 ik over 3 dagen in amerika uit of heb ik dat fout?

Maar als die titels ook binnenkort hier uitkomen dan kan ik de gc net zo goed nu halen

Het word heel erg met de Gamecube straks....ELKE maand een knaller. Als je de freeloader haalt (boot disc van Datel) kan je ook US games spelen.

Mario (nu in US en oktober Pal)
Starfox (september in US wij november)
Metroid (november in US wij in Januari)
Mario Party (oktober in US wij in januari)
Zelda (wereldwijd in februari)

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')