quote:Waaah inderdaad zeg, wat gaaf! Dat was sowieso al m'n lievelingsscène uit alle star wars films samen en dan speel je er gewoon zelf in mee (met dat gave melodietje op de achtergrond en Lando die blijft lullen). Daar kan echt geen X-wing vs Tie-Fighter aan kloppen.
Op zondag 26 mei 2002 16:52 schreef Vibromass het volgende:
Nu dan 'Battle of Endor'. Dat doet die Gamecube niet slecht, ziet er heftig uit hoor
Ik kreeg op gegeven moment wel behoefte om die hysterische trut van het medical frigate zelf overhoop te schieten, maar eindelijk er doorheen nu dan 'Strike at the Core'.
quote:Starfox zou dacht ik iets van september worden. DKR heb ik de laatste tijd weinig over gehoord, was ook niet op de E3 volgens mij, dus dat zal nog wel effe duren.
Op zondag 02 juni 2002 21:14 schreef Yes het volgende:
Heb ook alweer een tijdje de gamcube in huis, en het blijft een superconsole.
Heb alleen wel een vraagje, wanneer komen nou de echt "grote" games uit zoals: Starfox, Donkey Kong Racing etc.
Kan op alle sites die over de gamecube gaan, er niet echt wijzer van worden
quote:Ik dus wel. Nou, het ziet er slecht uit moet ik zeggen. En toevallig lieten ze de xbox en de gamecube alle twee met James Bond draaien en je zag zeker wel een verschil. Bij de xbox zijn er geen kartel randjes en het is veel scherper, maar dan nog lijkt het spel me helemaal nix aan.
Op donderdag 06 juni 2002 22:45 schreef Yes het volgende:
Ik las ook dat James Bond Agent under fire al gereleased was??
Heb hem nog niet in de winkel kunnen bewonderen.
Persoonlijk vind ik het een tamelijk > zeer leuk spel.
Tip v/d dag: Koop de G.C Gaat 'ie lekker lang mee.
Niet zoals de PS2, de PS3 is al in de maak.
quote:Dat is wel erg bekrompen gedacht. ten eerst staat de ps3 pas gepland voor 2005 en bedenk ook dat de ps2 al een tijdje uit is.
Op zaterdag 15 juni 2002 13:34 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb persoonlijk nog neit echt veel gehoort over Super smash bros. melee.Persoonlijk vind ik het een tamelijk > zeer leuk spel.
Tip v/d dag: Koop de G.C Gaat 'ie lekker lang mee.
Niet zoals de PS2, de PS3 is al in de maak.
quote:Uitverkocht. Komt komende week weer.
Op zaterdag 15 juni 2002 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn broertje gaat morgen de GC kopen. Komt mij zeker niet slecht uit.
quote:Da's jammer
Op zondag 16 juni 2002 00:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Uitverkocht. Komt komende week weer.
quote:Ik heb geen gc maar ik had wel een review gezien op gamequest en het zag er wel lachen uit. Maar als je niet van kiddygames houd dan zou ik hem niet halen maar het lijkt me wel een geinig spel.
Op zondag 16 juni 2002 00:05 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Da's jammer
Welke game wilt ie erbij halen? Ik zit erover te denken Pikmin te kopen, heeft iemand hem hier al?
quote:Inderdaad, de GameCube gaat tot in de eeuwigheid mee. Echt superstrakke actie van Nintendo om geen hardware meer te gaan maken!
Op zaterdag 15 juni 2002 13:34 schreef gieling.com het volgende:
Tip v/d dag: Koop de G.C Gaat 'ie lekker lang mee.Niet zoals de PS2, de PS3 is al in de maak.
Vind 't echt een argument van niks. De PS2 laat echt nog wel een jaar of twee op zich wachten. Dan is 'ie zo'n 3 1/2 jaar meegegaan wat redelijk standaard is voor een console.
quote:Er is nog niks zeker.
Op zondag 16 juni 2002 12:09 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad, de GameCube gaat tot in de eeuwigheid mee. Echt superstrakke actie van Nintendo om geen hardware meer te gaan maken!
quote:Tja, ze hebben gewoon de licentie overgenomen van Rare. Maar ja, zonder de geniale programmeurs heb je niks aan een licentie. Het zal nog lang duren voordat er weer een d3d-shooter op een console uitkomt die kan tippen aan goldeneye en perfect dark. Werd er geen perfect dark ontwikkeld voor de gamecube?
Op zaterdag 15 juni 2002 11:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ik dus wel. Nou, het ziet er slecht uit moet ik zeggen. En toevallig lieten ze de xbox en de gamecube alle twee met James Bond draaien en je zag zeker wel een verschil. Bij de xbox zijn er geen kartel randjes en het is veel scherper, maar dan nog lijkt het spel me helemaal nix aan.
quote:Jawel
Op zondag 16 juni 2002 13:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Werd er geen perfect dark ontwikkeld voor de gamecube?
quote:Hij heeft Rogue Leader gehaald, en ik Monkey Ball.
Op zondag 16 juni 2002 00:05 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Da's jammer
Welke game wilt ie erbij halen? Ik zit erover te denken Pikmin te kopen, heeft iemand hem hier al?
quote:Geeneens Smash Bros.?
Op zondag 16 juni 2002 21:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hij heeft Rogue Leader gehaald, en ik Monkey Ball.
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:58 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Jawel
quote:Die wilde hij eerst hebben. Maar een vriendje van hem heeft dat al, bovendien hebben we sinds een paar weken de N64 versie (geleend). Ik vond het wel leuker dan verwacht.
Op zondag 16 juni 2002 21:35 schreef Marble het volgende:[..]
Geeneens Smash Bros.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |