abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5599433
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:45 schreef HAL9000S het volgende:
Zoo cube is inmiddels uit, verslavend puzzelspel waar je van moet houden.
agressive inline zou vandaag ook officieel moeten uit zijn, nou niet dus, in elke winkel hebben ze er nog nooit van gehoord
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 20:15:16 #252
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5599879
misschien in de states?
Het is begrijpelijk wat ze met zelda hebben gedaan, als er daarmee rekenwerk werd gespaart, echter dat konden ze dan meteen vanaf het begin hebben gedaan, met ocarina of time en majora's mask
Is daarom teleurstellend
Ik zit echt te wachten tot 27 september
(wie maakt deel 2 van dit topic?)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 20:24:00 #253
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5599981
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 18:04 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

agressive inline zou vandaag ook officieel moeten uit zijn, nou niet dus, in elke winkel hebben ze er nog nooit van gehoord

Agressive inline was toch al uit voor de cube ? Nou ik heb hem wel voor de xbox en ze wisten wel waar ik het over had toen ik vroeg of ze AI hadden
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 20:30:51 #254
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5600089
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:15 schreef G1Ace het volgende:
misschien in de states?
Het is begrijpelijk wat ze met zelda hebben gedaan, als er daarmee rekenwerk werd gespaart, echter dat konden ze dan meteen vanaf het begin hebben gedaan, met ocarina of time en majora's mask
Is daarom teleurstellend
Ik zit echt te wachten tot 27 september
(wie maakt deel 2 van dit topic?)
Als iemand het tweede topic maakt doe het dan wel goed en niet zoals flappiewappie Het groote Gamecube topic!
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_5600153
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:54 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind het juist erg jammer dat er geen echt realistische versie van Zelda komt (dacht ik?). Ik hoor geruchten dat er 2 versies komen, maar dat lijkt me vrij sterk. Het wordt echt een tekenfilmpje op deze manier. Dit, terwijl ik schitterende semi-realistische 3D-plaatjes van Zelda heb gezien. Ik had een hoopje dat daar wat mee was gedaan.

Ga jij eens even héél snel wat filmpjes kijken van GameCube-Zelda op IGN bijvoorbeeld. Wedden dat je het dan niet meer zo erg vindt dat ze voor celshading zijn gegaan? De graphics zijn echt beeldschoon.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5600280
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:30 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Als iemand het tweede topic maakt doe het dan wel goed en niet zoals flappiewappie Het groote Gamecube topic!

bla bla bla , maar voor de xbox was AI er al, (ook voor ps2). en gamecube krijgt hem weer later . en het is ook niet de release date van de states, bij de bartsmit staat zelfs 30 (!) aug. naja, ik ga dinsdag of woensdag wel weer ff kijken...
pi_5601013
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:42 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

bla bla bla , maar voor de xbox was AI er al, (ook voor ps2). en gamecube krijgt hem weer later . en het is ook niet de release date van de states, bij de bartsmit staat zelfs 30 (!) aug. naja, ik ga dinsdag of woensdag wel weer ff kijken...

Kijk eens op Got daar heerscht de GC met grote mate (qua topics cq posts dan erover)
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')